Virtueel Geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ethias

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2008
Berichten
124
Hallo bekijk even deze screenshot



nu zie je dat bij aanbevolen geheugen 4.6 GB staat maar er is maar 3.3 GB dat gebruikt wordt weet iemand hier hoe ik het volledig virtueel geheugen kan gebruiken???



groetjes
 
Hoeveel RAM zit er in het systeem? (3 giga?)

Klik eens op de knop instellen...................
 
Als jij al 4 giga fysiek geheugen hebt (3.2 te gebruiken bij 32 bit windows en 4 bij 64 bits windows), dan helemaal niets dan en alles zo laten staan.
 
kan je mss ook verklaren in een andere topic hoe dat komt dan men windowsxs bij vista ekle week ongeveer 2 GB bijkomt???
 
Voor het eerst in meer dan een decennium zal Microsoft een Windows-versie uitbrengen die niet binary compatible met voorgaande versies is, beweert website Thebetaguy. Voor developers zullen nog wel monolithische library's worden aangeboden, zodat hun software na hercompilatie nog altijd toegang tot bijvoorbeeld .Net-functionaliteit heeft, maar meer dan deze gedeeltelijke sourcecodecompatibiliteit zit er volgens de site niet in.

De koerswijziging moet meer stabiliteit en snelheid opleveren. Tot en met Windows XP werd software bijvoorbeeld geplaagd door de 'dll hell', waarmee wordt gedoeld op het fenomeen dat twee programma's elk een andere versie van dezelfde softwarebibliotheek gebruiken, met incompatibiliteit en crashes als gevolg. In Windows Vista is dat probleem aangepakt met 'WinSxS', dat voor elk geïnstalleerd programma bijhoudt welke versie van welke library nodig is. Dat betekent echter wel dat er meer software op schijf en in het werkgeheugen aanwezig moet zijn, wat volgens Thebetaguy medeverantwoordelijk voor de tegenvallende prestaties is. Overigens moet daarbij worden aangetekend dat ook Windows XP al een implementatie van deze technologie bevat.

Bron
 
Maar de link die Crash plaatste vertelt toch óók waartoe de map dient.
Het feit dat de map bij jou fors aangroeit, zou o.a. kunnen komen dat jij veel progjes download en installeert?
 
ik download en instaleer niet veel progjes allhoewel progjes van 2 kb ofzo maar hoe komt het dan dat dit zo veel aangroeit kan ik die map niet verwijderen of uitdunnen of iets?
 
Waarom dacht je dat ik die regel in mijn bericht van 14.11 uur "vet" heb gemaakt?
 
Als je die zin goed tot je door laat dringen:

'WinSxS', dat voor elk geïnstalleerd programma bijhoudt welke versie van welke library nodig is

dan lijkt het mij glashelder (?) dat je dus niet zomaar even de hele handel in de prullen bak kunt gooien omdat de map zo groot is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan