virtueel windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

stykurgh

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Hallo,

ik had een vraag. Ik heb VMware workstation voor een virtueel OS. Ik vroeg me af of het mogelijk was dit virtuele OS op een andere computer te zetten, zodat mijn ander computer dit OS boot terwijl die op mijn harde schijf staat van mijn pc met VMware.

Mvg

Michel

Beste Michel,

Wil je dus de vhd (virtual hard disk) verplaatsen naar een andere PC en laten booten
op een andere PC?

Ja zoiets. Alleen ik wil dan alleen die virtuele pc. dus niet een virtueel OS in een gewoon lokaal os.Kan dit?

haha oke ik zal het duidelijk proberen uit te leggen.

Ik heb een pc A en een pc B. Ik heb op A een virtuele OS. Die OS wil ik op B laten draaien als hoofdsysteem. Dus dat B daarmee opstart. Er is dus verder geen OS geinstalleerd op B. Als A dan aan staat en ik doe B aan dan moet hij die virtuele OS laden.

ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is. :)

Mvg

Michel

Nee kan niet. Het geïnstalleerde OS is virtueel geïnstalleerd en daarmee loop je al tegen een hardware probleem aan.

oke, maar er zijn wel mogelijkheden voor toch? Ik meende daar wel eens iets van gehoord/gelezen te hebben

Nee, kun je vergeten. Gewoon vindt Windows het al niet leuk om met totaal andere hardware op te starten.

oke maar afgezien dat ik het wil doen, ga ik niet meer doen. Maar is het mogelijk. Zijn we bedrijven die het doen toch?

Lijkt me niet, tenzij de hardware identiek is.

hmm oke jammer dat het niet kan. In ieder geval bedankt voor de snelle reacties.

Mvg

Michel

Het kan wel, maar is alleen voor bedrijven, zoek maar op Citrix Provisioning Services .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan