Nico.de.Jong
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2004
Hallo, vermoedelijk doe ik iets fout met Virtuele CD-Romspeler van Nedsoft. Van 4 cd-roms heb ik klonen aangemaakt op de c-schijf, die daar netjes blijven staan. Vervolgens open ik de manager van het programma, ik maak 4 virtuele stations bij (H t/m K) en plaats de klonen erin. Alles werkt perfect, totdat de computer uit is geweest en weer opstart. Dan krijg ik de mededeling: Het virtuele CD-Romstation H:\ kan niet automatisch worden toegevoegd. Dan moet ik op OK klikken en dit herhaalt zich voor de andere 3. Probeer ik nu weer via de manager stations bij te maken, dan volgt de foutmelding: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. Dan moet ik weer opnieuw starten, soms enkele malen en vervolgens lukt het weer wel. Het gekke is dat de leverancier van mijn hardware de eerste virtuele drive (G:\) heeft geïnstalleerd en die blijft wel gevuld met de juiste kloon maar is soms ook onzichtbaar, met name als ik genoemde foutmelding krijg. Zodra ik weer de ruimte krijg om H t/m K bij te maken, is ook G:\ zonder mijn actie weer aanwezig.
Wie heeft ervaring met dit programma? Alvast hartelijk dank.
Nico
Wie heeft ervaring met dit programma? Alvast hartelijk dank.
Nico