Virtuele dvd verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Slyzz

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2005
Berichten
56
Hoi Iedereen
even het volgende , er is ooit via Alchol een virtuele DVD geinstalleerd maar die wil ik nu verwijderd hebben. heb al via Apparaatbeheer verwijderd maar het is nogal een hardnekkige ,hij blijft terugkomen ( ideeën??).

En dan nog iets heb het spel Farcry(gekocht) via mijn "echte" dvd geinstalleerd en moet nu ook via mijn dvd het spel spelen ,nu wil het geval dat ie zegt dat ie er een schijf inmoet (zit er toch echt in) en geeft dus een foutmelding, toch?
kijk ik later bij mijn Apparaatbeheer is mijn "echte dvd" eruit verdwenen .start de pc opnieuw op is weer in zicht probeer weer bovenstaand en er gebeurt weer hetzelfde .

was is löss begrijp er geen donder van

Groetjes The Slyzz
 
Rechts klikken op de virtual drive en dan in het menu naar virtual drive en dan "unmount"
 
Als je met start naar alle progr. gaat en je zoek naar ALCHOL en deze aan tik dan staat daaar toch een uninstall die je kan uitvoeren.
 
virtuele dvd

hmmm,

ik heb waarschijnlijk Alcohol niet op de juiste manier verwijderd want het programma is al van de harde schijf af maar de virtuele dvd bestaat nog , en unmounten komt niet in voor in mijn rechtsklik
zijn er nog andere opties mogelijk

Groetjes The Slyzz
 
Ander zou je het progr. opnieuw moeten installeren om daarna opnieuw te verwijderen.
 
Hoi Humpe

Ik zal een poging wagen en zal zo snel ik kan antwoorden of de door jouw aangegeven oplossing heeft gewerkt

Groetjes The Slyzz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan