virtuele pc op LAN aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

famlam

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Is het mogelijk om een VIRTUELE windows 98 aan te sluiten op 'mijn eigen' lokale netwerk? en zo ja: hoe???

Welk programma gebruik je?
Virtual mechien van Microsoft?

Zo ja dan kun je bij de instellingen van je machienen je netwerk instellen.
Als je dit instelt als een brige kan krijgt je machiene de zelfde connectie als je pc.

Zo niet post dan even welk programma je gebruikt.

Welk programma gebruik je?
Virtual mechien van Microsoft?

Zo ja dan kun je bij de instellingen van je machienen je netwerk instellen.
Als je dit instelt als een brige kan krijgt je machiene de zelfde connectie als je pc.

Zo niet post dan even welk programma je gebruikt.

Sun xVM VirtualBox

ja

bij mij was het genoeg de werkgroep naam te wijzigen van je netwerk e internet toegang toestaan op de virtuele machine en ik kon verbinding maken met alle pc's heb het zelf getest met een game en we konne ""virtueel tegen elkaar gamen " :D

wat hierboven me staat klopt wel, alleen had ook met de besturing te maken. bijvoorbeeld bij windows vista of windows 7 hoef je niet meer perse in de zelfde werkgroep te zitten om elkaar te kunnen vinden. wat ik echter moest doen als ik van me virtuele os in me fysieke windows wilde komen, moest ik bij netwerkadapters (dus in je settings van je os) moest ik me netwerkaart op bridged adapter zetten, anders kon ik nog niet in me eigen netwerk komen, had wel standaard al internet maar zag niemand anders.

misschien dat je hier wat aan hebt.

Delta Hawk

Het topic stamt uit 2009, het is niet de bedoeling oudere topics te bumpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan