VirtuMonde & Trojan-Spy.Win32.Delf.mh

Status
Niet open voor verdere reacties.

nitroray

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Hallo beste lezers!

Ik heb een virus / spyware iets op mijn werk PC staan en ik krijg het er voor geen mogelijkheid af, ik gebruik AvoRax en er staat Norton op :(

AvoRax geeft aan dat het gaat om VirtuMonde en om Trojan-Spy.Win32.Delf.mh

Zoals ik ze al zei krijg ik ze er voor geen mogelijkheid af en ik kan ook de veilige modus niet opstarten, ik heb geprobeerd S&E erop geprobeerd te zetten, maar hij zegt bij de installatie alleen maar: Trying to connect to the internet... 127.0.0.0

dus als iemand een idee heeft, give it a try! :D

Greetz, Ray!

Download en installeer de Superantispyware, de gratis versie is goed genoeg.
Doe een uitgebreide scan en het probleem zou opgelost moeten zijn....

Download en installeer de Superantispyware, de gratis versie is goed genoeg.
Doe een uitgebreide scan en het probleem zou opgelost moeten zijn....

Ben het direct aan het testen met een usb stickje, het is te gevaarlijk om deze PC nog op het netwerk te laten staan, dus hij moest eraf..
Laat het snel weten als het is gelukt!

SAS is erg goed in het verwijderen van Virtumonde. Ik lees even aandachtig mee !

Voor superantispyware:

Zorg dat er GEEN netwerkverbinding is en start op in veilige modus. Verwijder ook eerst je herstelpunten van systeemherstel.

Voor superantispyware:

Zorg dat er GEEN netwerkverbinding is en start op in veilige modus. Verwijder ook eerst je herstelpunten van systeemherstel.

Ik gaf al aan dat ik niet kan opstarten met ons geliefde F8 knopje :)

Ik zou dan even naar www.nucia.nl gaan en dan in dit topic een berichtje plaatsen
http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=41

Erbij zeggen dat je geen programma's kan installeren door het virus. Waarschijnlijk weten ze wel een manier hoe je toch het programma kan openen. Mensen die daar werken / helpen hebben veel verstand van dit soort zaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan