Virus actief

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer eens of het wel werkt als je als admin inlogt.
 
Nee, je hebt Windows waarschijnlijk niet zelf geïnstalleerd.
Ik denk dat er nog twee mogelijkheden zijn, 1 Windows opnieuw installeren of, 2 een HJT log maken en nalaten kijken.
Als je niet veel kennis hebt van de computer vermeld dat er bij dan kunnen ze duidelijk vertellen wat je moet doen.
Wil je een log maken lees dan eerst de links door.

Lees dit eerst voor je een HijackThislog plaatst!
http://support.bluemedicine.be/mybb/forumdisplay.php?fid=10

Daarna kun je hier je HijackThislog plaatsen.
http://support.bluemedicine.be/mybb/forumdisplay.php?fid=11

Vermeld daar ook welke problemen je hebt.
 
Ik denk dat ik hem opnieuw laat installeren, mijn buurman had hem geinsteleerd maar is nu heel druk met werk de laatste tijd.
Dus ik wacht nog even.
 
................ en zo zijn we 22 uur en 13 minuten later op een punt beland waar we vannacht om 00.00 uur ook waren......................

In die tijdspanne maak je niet alleen een dualbootsysteem, maar een quadbootsysteem. ;) :D
 
Achteraf kun je een koe in de k**t kijken..........
 
Klopt, maar je kunt ook vóóraf voorspellen dat je 'm in zijn k**nt gaat kijken................ ;( :D
 
Als je niet veel kennis hebt van de computer vermeld dat er bij dan kunnen ze duidelijk vertellen wat je moet doen.
Wil je een log maken lees dan eerst de links door.

Lees dit eerst voor je een HijackThislog plaatst!
http://support.bluemedicine.be/mybb/forumdisplay.php?fid=10

Daarna kun je hier je HijackThislog plaatsen.
http://support.bluemedicine.be/mybb/forumdisplay.php?fid=11

Vermeld daar ook welke problemen je hebt.

Blijft toch jammer dat de TS niet deze mogelijkheid heeft benut.
Die gaf ik eerder ook al aan. Opnieuw installeren is altijd een optie.
Maar als je bij elk probleem een nieuwe installatie uitvoert, leer je nooit omgaan met een OS.
Zoals Ton52 al zei, kunnen de HijackThis helpers op de diverse fora, ook mensen met minder kennis goed helpen.
Kijk maar eens naar het aantal logjes die met succes zijn opgelost.

Pasja zei:
................ en zo zijn we 22 uur en 13 minuten later op een punt beland waar we vannacht om 00.00 uur ook waren......................

In die tijdspanne maak je niet alleen een dualbootsysteem, maar een quadbootsysteem.

Pasja, voel je niet persoonlijk aangevallen, maar als dit jouw eerste bericht, en eerste optie in dit topic is:
Pasja zei:

Dan heb je het echt mis, en het is niet echt motiverend voor een nieuwe gebruiker.


Mijn mening: format:c is echt de allerlaatste oplossing.

[edit]Bij SUPERAntiSpyware heb ik trouwens ook mijn bedenkingen. Hou het gewoon bij de gebruikelijke programma's.
Een goed beveiligings advies vind je bijvoorbeeld hier: *klik*[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Robert,
welnee, geen enkel probleem, maar "ervaring leert" regelmatig een topic inschatten, hetgeen dan resulteert in een voor die situatie passend antwoord. Soms schiet je met die ervaring midden in de roos.......................
 
[edit]Bij SUPERAntiSpyware heb ik trouwens ook mijn bedenkingen. Hou het gewoon bij de gebruikelijke programma's.
Een goed beveiligings advies vind je bijvoorbeeld hier: *klik*[/edit]

Je verteld er niet bij waarom, maar Superantiespyware is momenteel een van de betere anti-spyware prpgramma’s. :)
 
Bij SUPERAntiSpyware heb ik trouwens ook mijn bedenkingen. Hou het gewoon bij de gebruikelijke programma's.
Een goed beveiligings advies vind je bijvoorbeeld hier:
Die bedenkingen had ik ook, maar het wordt hier vaker geadviseerd en naar het schijnt met succes. Het is iig geen rogue antispyware
en makkelijk toe te passen voor iemand met weinig ervaring.

Edit @ton52, de naam superantispyaware laat op de een of ander manier alarm bellen rinkelen en in het verleden heeft het minder goed bekend gestaan.
mvg leo
 
Laatst bewerkt:
Robert,
welnee, geen enkel probleem, maar "ervaring leert" regelmatig een topic inschatten, hetgeen dan resulteert in een voor die situatie passend antwoord. Soms schiet je met die ervaring midden in de roos.......................

Iemand met weinig computer ervaring kan niets met de opmerking "Format C", dus wat mij betreft geen schot in de roos. :)
 
Tuurlijk, iedereen mag een mening hebben, slechts de feiten tellen ;)
 
Dat bedoel ik dus ook..............hij kan er niets mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan