virus beveiliging onecare

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmscholt

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Ik heb het afgelopen jaar onecare als beveiliging gehad nu loopt dit over 3 dagen af. Nu wil ik een nieuwe aanschaffen en kom ik onecare 1,5 en onecare 2.0. nu zeggen de verkopers dat het precies hetzelfde is, ik geloof er niets van weet iemand het verschil.

Ger

Beste Ger,

Wij sturen jou dit bericht omdat wij hier hebben gelezen dat jij Windows Live OneCare gebruikt. Wij vinden de meningen van de gebruikers van onze producten erg belangrijk en daarom reageren wij daarop.

Wij willen je er op wijzen dat je altijd versie 2.0 zult krijgen bij de aanschaf van Windows Live OneCare. Dit is de nieuwste versie die over diverse nieuwe functies beschikt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om een OneCare-cirkel aan te maken, waarmee drie PC's in je netwerk beveiligd kunnen worden. Ook is het makkelijker om printers te delen in een netwerk en tevens zorgt Windows Live OneCare er voor dat je de opstarttijd van je PC kunt versnellen.

Wij hopen je vraag hiermee voldoende beantwoord te hebben en wensen je veel plezier toe met Windows Live OneCare.

Vriendelijke groet,

Michiel

Ik ben een vertegenwoordiger van Windows Live OneCare. Verify this posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code: 2gjnoen5q

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan