Virus, denk een pirate! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Passy

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Nou.. telkens als ik mijn computer opnieuw opstart.. staan er 3 prgrammas op mijn bureablad en die verwijzen naar sites met zogenaamde virusscanners..

als ik naar het menu start ga.. is er niks behalve "Uitschakelen" en internet verbindingen.. dus heb ook geen bureau assecoires meer en ook geen afmelden enzo, help mij aub.

Ik denk zelf dat het een pirat is maar weet niet hoe ik deze moet verwijderen

B.V.D.!!!

Pascal

Nou.. telkens als ik mijn computer opnieuw opstart.. staan er 3 prgrammas op mijn bureablad en die verwijzen naar sites met zogenaamde virusscanners..

als ik naar het menu start ga.. is er niks behalve "Uitschakelen" en internet verbindingen.. dus heb ook geen bureau assecoires meer en ook geen afmelden enzo, help mij aub.

Ik denk zelf dat het een pirat is maar weet niet hoe ik deze moet verwijderen

B.V.D.!!!

Pascal

Hallo , Sorry voor het niet verderdoen van het onderwerp, graag wil ik jullie vragen om www.helpmij.nl Forum te helpen bekend te maken,
deze forum is gemaakt om mensen te helpen met hun pc die het moeilijk hebben of vragen hebben. Kan iedereen www.helpmij.nl link doorgeven ?
Bedankt voor uw begrip.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo , Sorry voor het niet verderdoen van het onderwerp, graag wil ik jullie vragen om www.helpmij.nl Forum te helpen bekend te maken,
deze forum is gemaakt om mensen te helpen met hun pc die het moeilijk hebben of vragen hebben. Kan iedereen www.helpmij.nl link doorgeven ?
Bedankt voor uw begrip.
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de links verwijderd, Helpmij is niet de plaats om op deze manier reclame voor een ander forum te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan