Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enige degelijke oplossing : een log van HiJackThis aanmaken en dit plaatsen op een forum waar dit door de experten kan bekeken worden : bvb. Nucia.nl of HiJackTHis.nl
Ik weet iets beters het komt vaak voor dat een anti virus zoals de slechte norton iritante meldingen geeft dus ga naar www.grisoft.com en typ bij search "free edition"en dan kun je het gratis downloaden
De programma's hieronder zijn door mijn zelf getest en gebruikt.
*AVG (anti virus) Cijfer: 8
*NOD 32 (anti virus) Cijfer: 8
*NORMAN (internet security) Cijfer: 7
*NORTON (anti virus) Cijfer: 7
*PANDA (internet security) Cijfer: 8
*TRENDMICRO ( internet security) Cijfer: 9
*LAVASOFT (anti spyware) Cijfer: 7
*EWIDO (onderdeel van avg)(anti spyware) Cijfer: 6
*SPYWAREBLASTER (anti spyware) Cijfer: 6
*SPYBOT SEARCH AND DESTROY (anti spyware) Cijfer: 7
*PC TOOLS (anti virus) Cijfer: 6
*PC TOOLS (anti virus) Cijfer: 6
*WEBROOT SPY SWEEPER (anti spyware) Cijfer: 9
(Bron wijhelpenjou forum)
Beetje onzinnig dit zo aan te geven. Je linkt ook naar je eigen forum, waar je niet eens de topic kunt lezen, zonder in te loggen.*Alle cijfers die zijn gegeven zijn op basis van mening van mijn eigen.
Omdat ik ze allenmaal heb gebrobeert en sommige hadden wel een mooie uiterlijk maar uiteindelijk gaat het om of ze werken.
De cijfers zijn geheel op eigen mening gegeven ze hebben geen waarden.
(Bron: http://wijhelpenjou.yourbb.nl/viewtopic.php?t=12)
dat moet toch als ik een text of plaatje ergens vandaag hebt dan moet ik de bron weergeven anders krijg ik gezeik.
( maar je kunt het topic wel lezen)
mooi design
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.