virus-emails

Status
Niet open voor verdere reacties.

leentje2720

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2005
Hallo, wie kan me helpen? Heb geen idee waar ik dit moest plaatsen omdat ik nog niets heb gezien wat met email te maken heeft.
Sinds enkele weken krijg ik zo'n 60 emails per dag binnen die besmet zijn met "worms" Mijn antivirusscanner haalt de virussen er wel uit, maar het blijft vervelend om die adressen elke keer naar "geblokkeerde afzenders te sturen". Wat kan ik hieraan doen?

denk dat je een andere e-mail adres moet maken.

ik weet dat dat vervelend is maar ik denk dat jou e-mail adres ergens op internet zwerft en dat zo de virussen bij je aankomen

Geplaatst door leentje2720
maar het blijft vervelend om die adressen elke keer naar "geblokkeerde afzenders te sturen". Wat kan ik hieraan doen?

Heeft ook geen zin want ze komen toch steeds van een ander adres.
Je kan als je wil eventueel een Mail filter nemen ( ik heb zelf Mailwasher). Daarmee kijk je op de server welke mail je hebt en wat je niet wil verwijder je van de server en haalt het daarna pas binnen. Ook ik word aardig bestookt de laatste tijd en dat heeft nik ste maken met get feit dat mijn adres op het internet rondzwerft. Als het virus op een onbeveiligd systeem terrecht komt waar jij in het adresboek staat is het leed al geleden. Grote kans dat jij het dus te danken heb aan iemand of meerdere personen die hun PC niet beveiligen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan