Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cisco18 zei:Als ik met mijn rechtermuisknop klik dan krijg ik de optie niet te zien om te verwijderen.
Delete knop kan hem ook niet verwijderen.
Ja daar kan hij ook niet staan want ik heb het bestand via het internet gedownload het is een real player bestand geen software dus.SweetWen zei:Heb je al gekeken via het configuratiescherm, wat ik in mijn voorgaande bericht schreef?
Dat gaat niet die optie om de naam te wijzegen of de eigenschappen van het bestand te zien of de optie om het te knippen krijg ik niet als ik op het bestand druk.SontriaX zei:Misschien helpt het dat je het gedownloade bestand eerst een andere naam geeft en daarna probeert te verwijderen
Bedankt voor je reactie maar verplaatsen lukt niet met dit bestand.SontriaX zei:Gaat dit wel?
het bestand verplaatsen naar een andere map ( een lege) en vervolgends de map weggooien
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Jozo zei:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.