Virus Film met een hele lange naam !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cisco18

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Op mijn desktop heb ik iets gedownload alleen krijg ik het bestand niet weg. Het bestand heeft een lange naam van iets van 100 tekens.
Weet iemand hoe ik dit bestand alsnog kan verwijderen ?

Miss dat je het via start-> configuratiescherm-> software verwijderen kan proberen??

En als je hem wilt weg halen, wat krijg je dan te zien? Krijg je de melding, kan bestand niet verwijderen omdat hij in gebruik is?

Als ik met mijn rechtermuisknop klik dan krijg ik de optie niet te zien om te verwijderen.
Delete knop kan hem ook niet verwijderen.

Cisco18 zei:
Als ik met mijn rechtermuisknop klik dan krijg ik de optie niet te zien om te verwijderen.
Delete knop kan hem ook niet verwijderen.

Heb je al gekeken via het configuratiescherm, wat ik in mijn voorgaande bericht schreef?

SweetWen zei:
Heb je al gekeken via het configuratiescherm, wat ik in mijn voorgaande bericht schreef?
Ja daar kan hij ook niet staan want ik heb het bestand via het internet gedownload het is een real player bestand geen software dus.

Misschien helpt het dat je het gedownloade bestand eerst een andere naam geeft en daarna probeert te verwijderen

Wellicht kun je het bestand eerst verplaatsen naar b.v. C:\Temp en dan je pc opstarten met een opstartfloppy en vervolgens in DOS het bestand verwijderen.

SontriaX zei:
Misschien helpt het dat je het gedownloade bestand eerst een andere naam geeft en daarna probeert te verwijderen
Dat gaat niet die optie om de naam te wijzegen of de eigenschappen van het bestand te zien of de optie om het te knippen krijg ik niet als ik op het bestand druk.
Ik hoop dat ik ooit van dit bestand af kan komen.

Gaat dit wel?

het bestand verplaatsen naar een andere map ( een lege) en vervolgends de map weggooien

SontriaX zei:
Gaat dit wel?

het bestand verplaatsen naar een andere map ( een lege) en vervolgends de map weggooien
Bedankt voor je reactie maar verplaatsen lukt niet met dit bestand.

Misschien helpt dit

BrEeZeR zei:
Naam: WhoLockMe
Beschrijving: Makkelijk kunnen zien welk programma een bepaald bestand in gebruik heeft als deze niet verwijderd kan worden.

.Download.

Freeware

EDIT: Link aangepast

Laatst bewerkt:
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

dat word andere link zoeken voor het proggie

Who Lock Me 4 :( ik kan nog niets vinden

Kan je plaatsen om welk bestand het gaat?
Hier zouden we toch iets meer mee kunnen.
Goede virusscan en ccleaner kunnen ook wonderen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan