virus found.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Hallo,mijn NORTON ANTIRIRUS SCANNER2003 heeft een virus anderschept namelijk BACKDOOR.SPIGOT.Nou heb ik hem al gedeleted.Maar waarom kreeg ik van N.A.V2003 geen waarscuwing.Enwat doet het virus of wat deed het.
 
NAV 2003 heeft het virus wel onderschept maar geen waarschuwing gegeven?? Wat bedoel je nou precies?
 
Ik weet het niet zeker, maar bestaat er niet een optie in Norton dat ie je systeem stilletjes beveiligt? Of is dat alleen met email ?
 
soms wel.

Ik heb altijd dat hij em wel onderschept,jaen dan krijg ik een waarschuwing maar dit keer niet.
 
Chris.

Hé CHRISGEERDINK.Jij bedoelt backdoor.spigot B maar ik wil info over backdoor.spigot.Maar toch bedankt voor de reacties.
 
Misschien toch niet helemaal bij met definities game-master?
Er loopt hier nl nog een tread over hetzelfde en de vraag is ook: waarom pikte Norton dit file niet direct op?
Het niet bij zijn van Norton is dan ook een optie.
 
game-master,

Dit zei ik ook in het andere bericht van apostel:
Heel veel mensen schijnen te denken dat indien je de autoprotect aan hebt staat en je email protection aan hebt staan dat je geen virus binnen kunt krijgen.
Dit is dus niet waar. Een virus kan soms door de autoprotect en email protection glippen. Zo wordt een virus bijvoorbeeld niet gezien door autoprotect indien het virus in een ZIP bestand zit.

Dat is ook de reden dat je elk 2 weken met Norton hoort te scannen om er dan zeker van te zijn dat je geen virus hebt.

Indien je dat altijd al gedaan had, dan moet je Norton even verwijderen en opnieuw installeren.
 
Laatst bewerkt:
okee bedankt

Hé bedankt ervoor saldos vor de snellle reactie en julllie allen eigenlijk bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan