virus genaamd: spyware protection

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikkie dik20

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
hallo allemaal,
ik heb een virus genaamd spyware protection dit lijkt op een antivirus programma maar dat is het niet. ik was aan het googlen op sterkste mqn ter wereld, kwam op bodybuilder forum en las een beetje. opeens krijg ik melding trojan horse detected, ik zoek me virusscqnner icoon rechtsonder, is het weg. vervolgens zie ik zo'n neppe anti spyware scherm en nu kan ik niks meer doen! als ik opstart kom ik gewoon op buroblas maar hij blokkeert alles ik plaats dit via me ipod toucch, help aub!!

Hallo, hier ben ik weer. Virusvrij:D
de oplossing is:
Start je computer op in veilige modus met netwerkmogelijkheden dit kan je doen door je computer normaal op te starten en dan met het knopje vooraan je computer uitdoen. Je krijgt nu een melding als hem opstart om hem op te starten in veilige modus, veilige modus met netwerkmogelijkheden, nog een paar opties en normaal opstarten. Selecteer veilige modus met netwerkmmogelijkheden. Download Malwarebytes, anti malware. Installeer dit programma. Laat het een snelle scan doen op je computer. Laat het programma na de scan de objecten verwijderen. Nu ben je als het goed is virusvrij. Start de computer opnieuw op en geniet van het resultaat;)

toevallig een roze nepscanner? die hebbe we in de zaak ook veel binnengekregen. malwarebytes werkt echter niet altijd bij dit vervelend stukje software. wat dan wel aan te raden is is de pc in veilige modus zonder netwerkmodus op te starten en combofix een keertje laten draaien. let wel op. elke keer dat je combofix gebruikt moet je hem opnieuw downloaden en alleen maar van de officiële site. hij word minstens 4 keer op een dag geupdate dus :D ff linkje: langs link1 http://www.combofix.org/download.php ;)

en dikkie dik. ik denk dat het beter is om op f8 te duwen voor windows start. dan kan je namelijk ook in veilige modus opstarten zonder telkens opnieuw de spanning te onderbreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan