Virus gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hulsen4

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2008
Hoi,

Ik gebruik McAfee. Ik heb een aantal keer gescand en er zijn ondertussen wat virussen gevonden. Ik kan bij McAfee op herstellen klikken, dan krijg ik een lijst met bestanden die met virussen besmet zijn, die op mijn pc zijn gevonden en nu in de quarantaine staan. Ik kan dan herstellen of verwijderen aanklikken. Mijn vraag is: Wat gebeurt er als ik op verwijderen klik?. Word het bestand met virus dan gewoon helemaal van mijn pc verwijderd of word het dan alleen uit de quarantaine verwijderd?

Bestand is nu in quaraintaine gezet, en als je het daarvan dus verwijderd wordt die totaal van je pc gegooid.

Als het belangrijke bestanden zijn kan je kijken of die na een aantal updates van je virusdefinities veilig te herstellen zijn. Dat is 1 van de redenen dat deze in quarentaine staan. Op het moment dat deze hierin geplaatst zijn geen herstelmogelijkheden gehad. Zijn het geen belangrijke en staan al een tijdje in quarentaine kan je er voor kiezen om deze definitief van je systeem te verwijderen.

Oke, bedankt voor jullie hulp. Ik zal nu eerst kijken of er herstel mogelijk is, als dat niet het geval is dan ga ik ze verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan