Virus in computer? of niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

deHoed

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Goedendag,

Heb al een tijd problemen met computer, vast lopen, progr. opstarten die ik niet vraag, enz. Ik ben in het verleden een aantal malen per e-mail benaderd door Cyber crem. i.v.m. internet bankieren. Om die reden heb ik een ander e-mail adres gemaakt en mijn computer totaal leeg gemaakt en de orginele bestuurings software, Windows XP Home Edition, er weer op gezet. Een nieuw virus scaner, Kaspersky, geinstalleerd. Het probleem is echter niet weg, de computer blijft vreemd doen. Mijn vraag is kan er een virus zitten in mijn, moederboard? of processor?, of in mijn internet modem , Sitecom?. Heb voor de voor de zoveelste keer alles opnieuw geinstalleerd nu ook op een nieuwe HD. Wat zou er aan de hand kunnen zijn??? ik weet het niet meer nieuwe computer???

Graag zo mogelijk een advies of raad.

groet

Theo (dehoed)

Een virus in het mobo of processor is niet mogelijk denk ik. In de internet modem zou zeer onwaarschijnlijk zijn. Het kan gewoon liegen aan misschien een slecht ram stickje. Hoe oud is de pc?

Bedankt voor uw reactie, computer is ongeveer 5 jaar oud.

wat wel kan is dat het virus nog steeds op je HD zit, namelijk in de zero sector van je schijf .... dit kan je niet meer verwijderen.... zou misshien beter zijn als je een nieuwe HD erin steekt en dan je xp installeerd?

Iedereen bedankt voor de andwoorden.

het probleem is opgelost. Computer geheugen vervangen en een nieuwe HD. Alles weer geinstalleerd, tot nog toe gaat alles goed.

Ik weet niet of dit de goede manier is om deze vraag als opgelost te melden, als het niet goed is dan hoor ik het wel.

vr.gr.

Theo (dehoed)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan