Virus in Hotmail?!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2008
Hallo,

Ik ben naarstig op zoek naar iemand die mij helpt of wil helpen!!

Sinds kort als ik via Hotmail (maakt niet uit waar of op welke pc) een mail ontvang die ik vervolgens wil beantwoorden, of een nieuwe mail wil sturen dan popt steeds de volgende text op;

The Christmas is coming!
looking for some crazy gifts for your family,For your friends and your customer,all products of our company;Computers, Televisions,Cell Phones,MP3/MP4 Players,Digital Cameras,
Camcorders,Video Games Consoles,GPS and Motorcycles,most items are sold at wholesale prices, you will find lots of great bargains here. And we have a sales promotion from now on,buy more, save more and get more!Please contact we.
The website is: _www.egouc.com_
I hope you can enjoy it for shopping!
E-mail:export@egouc.com
MSN :egouc01@hotmail.com
Happy your family and your business.

Ik heb al veel dingen geprobeerd;
- ad-aware
- spybot searcgh & destroy
- malwarebytes anti-malware
- HiJackThis
- AVG free en proffesional
- Messenger verwijderen zoals hier al eerder vermeld werd bij een ander topic
- Wachtwoord bij hotmail wijzigen

Het is erg *****, maar waarschijnlijk mijn eigen schuld, ik heb het zowel op mijn desktop als op mijn laptop.....

Wie helpt mij?
Alvast super veel dank!!
Tim

ik heb geen antwoord op je vraag, maar precies hetzelfde heb ik ook maar dan emails van eene charlaine ofzo.... heel vreemd.

Popt dit op in je mail zelf, dus als tekst die je verzend, of als losse pop-up? Als dat eerste het geval is zou ik eens kijken of je wellicht een standaard "afsluiting" voor je mail hebt waar dit in staat (zal ergens bij opties staan). Wellicht dat je ooit gehackt bent en men dit heeft toegevoegd?

Popt dit op in je mail zelf, dus als tekst die je verzend, of als losse pop-up? Als dat eerste het geval is zou ik eens kijken of je wellicht een standaard "afsluiting" voor je mail hebt waar dit in staat (zal ergens bij opties staan). Wellicht dat je ooit gehackt bent en men dit heeft toegevoegd?

Het kan ook een of andere persoon zijn die probeert grappig te doen. Zulke dingen zijn niet grappig. Ik zie het nut ook niet van een virus. Mensen die virussen maken, wat hebben die eraan? Niks toch?

Thanks

Hoi,

Het stond onder "opties" gewoon ingestaeld als standaard e-mail afsluiting.... een erg makkelijke oplossing uiteindelijk dus.....

Bedankt voor jullie reactie's, ben weer wijzer......

Gr, Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan