Virus in outlook express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvonne100

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Allereerst de beste wensen voor 2005 van mij !!

Ik heb een virus in mijn outlook express 6. Ik werk met 2 pc's en heb dit op beiden. Ik werk verder met windows xp. Ik heb upc gebeld en een test gedaan en hij werkte goed, maar thuis kan ik wel berichten verzenden en ontvangen, maar krijg steeds de medelingen afzender Admin met de mededeling :

A message was sent to you that was returned to the sender(bounced)
> because it would have caused your mailbox quota to be exceeded.

Alle sis leeg gemaakt op de outlook express dus dat kan niet het geval zijn. Hoe kan ik Outlook verwijderen of hoe kan ik een nieuwe versie downloaden over deze heen. Het virus krijg ik niet verwijderd. Al van alles geprobeerd.
graag een antwoord van jullie !!

Yvonne

Bijlagen

• angry.jpg
    angry.jpg
    5,7 KB · Weergaven: 34
spy en adware

Heb ik gedaan en alle virussen zijn verwijderd. 1 kon er niet verwijderd worden, dus ik denk dat deze de schade toegebracht heeft op outlook express. Deze kon niet gedeleted worden.
Hoe kan ik het beste een nieuwe outlook er op zetten en deze verwijderen ? Of is er een andere optie ?

Nogmaals bedankt voor de reakties !!

Yvonne

virus verwijderen

Ik heb geprobeerd het virus te verwijderen. Alle virussen zijn van de pc, maar ik blijf het probleem behouden bij mijn outlook express. Wat kan ik doen ??

Webmail checken op Chello.nl

Stuur of bekijk je weleens emailtjes direct via de Chello site?
Je spreekt over UPC/Chello neem ik aan? Is het misschien zo dat je mailbox op Chello VOL of bijna vol zit?
Als je inlogged via www.chello.nl / gebruikersnaam/ wachtwoord/ en dan via [webmail] je mailbox bekijkt...[postvak] Zit die dan misschien vol of heeft nog weinig ruimte? (Wordt aangegeven hoeveel ruimte er is gebruikt) Alles wat daar wordt bewaard gaat in mindering op je aantal Mb ruimte en het zou kunnen zijn dat er mappen nog vol staan.
Wordt er een email ontvangen (in Chello) die inhoudelijk groter is dan de nog beschikbare ruimte wordt deze gebounced terwijl "kleinere"emailtjes nog wel doorkomen en dan ook door jou middels openen Outlook als emailclient zonder probleem geladen kunnen worden UIT Chello mail daar ze worden worden geexporteerd naar Outlook)aleen...de inhoudelijk grotere emails zullen dan blijven bouncen.
Even leegmaken daar...doorsturen..whatever. Suc6

Groet, Ruud.

Antwoord ook hier.

Altijd goed om te zien dat ook andere helpdesks betrokkenheid tonen en oplossingen aandragen maar als je hierboven leest staat ook daar de oplossing; volle mailbox... leegmaken!
We houden de eer aan onszelf dan maar?

Groet, Ruud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan