virus in outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

esther09

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Berichten
32
Als ik mijn outlook express wil openen krijg ik een certificaat van een slotje+2 sleutels,
de gebruikersnaam+wachtwoord,als je op OK drukt lukt dat niet op annuleren wel.
Dan krijg je een foutbericht:er is een probleem opgetreden,tijdens het aanmelden bij de
e-mailserver,wachtwoord is geweigerd,reactie van server ERR logon failure:unknown
username or bad password.
Poort is beveiligd,nee serverfout:0 keer 800ccc90,foutnummer:0 keer 800ccc92.
Ik kan wel een e-mail sturen maar niet ontvangen.
alvast bedankt
 
Certificaten en encryptie worden voor contact met de provider-mailservers zelden gebruikt voor het beveiligen van de communicatie. Per slot zit je namelijk volledig op het eigen netwerk van die provider, dus is encryptie op dat stuk niet nodig.

Ik zou zeggen: Verwijder de e-mail accounts en maak ze nog een keer aan, waarbij je extra oplet dat de instellingen die beveiliging/encryptie betreffen precies overeen komen met wat de provider heeft aangegeven.

Tijs.
 
De 2 sleutels+slotje krijg ik niet meer.
Heb de account elke keer opnieuw ingevuld,ook in veilige modus,maar nu krijg ik wat anders:kan de host pop3. niet vinden,controleer of de naam v.d.server juist is opgegeven.
Account:pop3.nl server pop3.nl,protocol:pop3,poort 110,beveiligd(ssl)nee,socketfout
11001,foutnr. 0 keer 800ccc0d.
 
Die naam van de POP3 server om je mail vanaf te downloaden is niet correct. Kijk eens goed: Er staat als servernaam voor inkomende post: pop3.nl

Dat kan nooit compleet zijn. Meestal is het zoiets als pop3.providernaam.nl, zoals pop3.xs4all.nl of pop3.vodafonevast.nl
Welke provider heb je, dan zoek ik wel even op wat het zou kunnen/moeten zijn.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Dat is niet wat er in je melding stond (daar stond als server pop3.nl, dus niet pop3.kpnplanet.nl), dus je zult pop3.nl moeten gaan aanpassen naar pop3.kpnplanet.nl in je mailaccount-instellingen bij "server voor inkomende mail".

server pop3.nl

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Krijg nog steeds dezelfde melding:Kan host POP3.kpnplanet.nl niet vinden.
 
Laatst bewerkt:
Kijk hier

Je ziet daar (o.a.) dat de mailserver voor inkomende mail is: pop.kpnplanet.nl
dus niet pop3.kpnplanet.nl.................

Aanpassen, en nog eens proberen, zou ik zeggen.

Succes,

Tijs.
 
Heb ik gedaan nu krijg ik (weer) een andere melding met slotje en 2 sleutels:aanmelden:pop.kpnplanet.nl geef uw gebruikersnaam en het wachtwoord op voor de volgende server op,dan op annuleren krijg dan een foutbericht:er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden b.d.e-mail server,uw wachtwoord is geweigerd.
alvast bedankt
 
Ik kan van hieruit niet zien wat je hebt ingevuld verder.
Hopelijk helpt dit (uit diezelfde pagina) je verder:
* U komt in het scherm Aanmelding bij Internet E-mail
* Vul uw gebruikersnaam (gebruikersnaam (met toevoeging @kpnmail.nl)) in
* Vul ook uw wachtwoord in
* Plaats een vinkje bij de optie Wachtwoord onthouden
* Klik op Volgende

Dus stel dat je gebruikernsnaam janmarie013 als e-mail inlognaam hebt gekregen, dan moet je in je mailprogramma invullen als inlognaam voor pop.kpnmail.nl: janmarie013@kpnmail.nl

Als je er dan nog niet uitkomt (of als het niet op jou van toepassing is), dan zou ik de kpn/planet helpdesk gaan bellen, zodat die je door de instellingen heen kan praten.

Succes,


Tijs.
 
Heb ik ook gedaan,maar krijg elke keer dezelfde melding.
Oke,ik zal KPN om hulp vragen.
 
Het probleem is opgelost:n.l:De post voor uitgaande mail was geen smtp maar mail.kpnplanet.nl,oulook express doet het weer.
 
De juiste instellingen voor binnenkomende en uitgaande mail stonden al in de link die ik eerder gaf.

Evengoed mooi dat het opgelost is.

Nu je vraag is opgelost, graag nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan