Virus in WinAdCtlX.dll gevonden (+screentje)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Educado

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
14
Hallo,

Ik heb een vraagje over dit bestand wat waarschijnlijk geinfecteerd is. (advertentiesoftware) Nu de vraag, hoe kan ik dit geinfecteerde bestand weer goed maken, of in iedergeval dat mijn Norton er niet meer over gaat klagen. Heb ad-aware en spybot tevens weer gebruikt, maar nogsteeds vind Norton hem. Wat moet ik doen? (ik draai onder servicepack 2, misschien heeft het daar mee te maken)???* :rolleyes:

Hieronder het plaatje van het eindresultaat van Norton.

advertentiesoftwarescreentje.JPG
 
Als je weet waar de dll zit dan zou je het handmatig kunnen verwijderen.
 
Geplaatst door puppie
Als je weet waar de dll zit dan zou je het handmatig kunnen verwijderen.

Is dit niet schadelijk voor mijn systeem. Bijvoorbeeld; Dat hij straks allemaal fouten geeft omdat hij dat bepaalde bestand (in dit geval dus die WinAdCtlX.dll) mist??? Alvast bedankt!
 
Hoe kan ik WinAdCtlX.dll vinden?

Hallo,

Ik heb ook het probleem met WinAdCtlX.dll maar via windows verkenner kan ik dit bestand niet vinden. Kan iemand mij zeggen waar ik moet beginnen zoeken?
 
Re: Hoe kan ik WinAdCtlX.dll vinden?

Geplaatst door stoffel2001
Hallo,

Ik heb ook het probleem met WinAdCtlX.dll maar via windows verkenner kan ik dit bestand niet vinden. Kan iemand mij zeggen waar ik moet beginnen zoeken?
Ik denk dat je dit onderwerp beter opnieuw kan aanmelden omdat ik dit onderwerpje al als opgelost heb gezet. Veel mensen kijken naar de nog niet opgeloste onderwerpen. Succes, zelf denk ik dat je moet zoeken onder "zoeken" in het startmenu, als je de mappen "verborgen bestanden" hebt weergegeven via mapopties in de menubalk "extra". (zoek dan nog een keer als je dit hebt aangevinkt)

Groetjes, Educado
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan