Virus in windows 7...

Status
Niet open voor verdere reacties.

koen152

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2008
Berichten
91
Beste mensen,
sinds een maand gebruik ik windows 7.
Ik kreeg een week geleden melding van aviria dat ik een virus had in alle active processen die op dat moment aan stonden.
Het virus was verder niet schadelijk
maar toen heb ik systeem herstel uitgevoerd,
En de melding niet meer gekregen.
Maar als ik nu een gedeelde netwerk map wil openen (wij hebben een NAS duo server)
geeft hij de melding Opening file erorr
en vervolgens sluit explorer af.

Wie kan mij helpen??

p.s. in veilige modus kan ik er wel gewoon zonder problemen in
 
Laatst bewerkt:
Misschien toch een virus.


Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware) hier.
Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.
Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".
Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.
Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Volledige Scan", daarna klik op Scan.
Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.
Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder)

De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in MBAM.
Kopieer en plak de inhoud van het logje in je volgend antwoord.
Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.
Daarna zal het vragen om de Computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.
:thumb:
 
ik zal kijken of het werkt.
Maar toch raar dat het in veilige modus gewoon wel werkt
en ik kan ook gewoon in mijn andere laptop de beneden staat met windows xp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan