virus in windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

leuthrick

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Hallo,

Ik heb een virus. dit is waarschijnlijk via windows update binnen gekomen, maar als ik een op programma van miscrosoft.com download dan opent internet explorer opeens tabs en dat blijft open, het enige wat je dan nog kunt doen is ctrl alt delete en dan process beëindigen. Ik heb de virus waarschijnlijk ook beneden op de pc en boven en waarschijndelijk hebben me opa en oma en me tante deze virus ook.

wat kan ik hier tegen doen ik heb alvast antivirus geinstalleerd en die geeft de virus wel aan,maar hij kan hem niet verplaatsen/verwijderen

mvg leuthrick

Laatst bewerkt:
Sorry, maar hier kan ik geen touw aan vast knopen. Pas je bericht aan en gebruik leestekens. Via Windows update krijgen je geen virus binnen of je bent op een nep site terecht gekomen.

Sorry, maar hier kan ik geen touw aan vast knopen. Pas je bericht aan en gebruik leestekens. Via Windows update krijgen je geen virus binnen of je bent op een nep site terecht gekomen.

Hallo,

Ik heb een virus. dit is waarschijnlijk via windows update binnen gekomen, maar is er op miscrosoft.com een programma voor om de virus te verwijderen? internet explorer opent opeens tabs en dat blijft open, het enige wat je dan nog kunt doen is ctrl alt delete en dan process beëindigen. Ik heb de virus waarschijnlijk ook beneden op de pc en boven en waarschijndelijk hebben me opa en oma en me tante deze virus ook.

wat kan ik hier tegen doen ik heb alvast antivirus geinstalleerd en die geeft de virus wel aan,maar hij kan hem niet verplaatsen/verwijderen

Zo, ik heb het even voor hem even verbeterd!

mvg. leuthrick

Hallo,

Ik heb een virus. dit is waarschijnlijk via windows update binnen gekomen, maar als ik een op programma van miscrosoft.com download dan opent internet explorer opeens tabs en dat blijft open, het enige wat je dan nog kunt doen is ctrl alt delete en dan process beëindigen. Ik heb de virus waarschijnlijk ook beneden op de pc en boven en waarschijndelijk hebben me opa en oma en me tante deze virus ook.

Zo, ik heb het even voor hem even verbeterd!

mvg. leuthrick

dankje ik had niet zo veel tijd

Laatst bewerkt:
De link naar Mbam in die topic is gewoon nog actief hoor. ik kan deze hier gewoon openen.:confused.

Hallo,

mvg leuthrick

Als het via Windows updates is binnengekomen wat ik eigenlijk onwaarschijnlijk vind, verwijder dan de update ( stat - configuratiescherm - beveiliging - geïnstalleerde updates).

Anders moet je even je opstart register nakijken en de nieuwkomer er even uit verwijderen! (als je tenminste zeker weet dat het niet afkomstig is van een programma wat je gebruikt)

We horen nog van je :thumb:

Check dan ook even post 2 in dat zelfde topic (dat van MBAM/SAS Handleiding)

dat programma heeft geholpen heel erg bedankt

eidelijk is die virus weg :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan