Virus? Internet blijft hangen bij openen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Djead
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Djead

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2012
Help, ik ben bezig met mijn belastingaangifte dit weekend. Maar volgens mij heb ik een virus op mijn computer. Niet nu!

Probleem: internetverbinding is goed, maar bij het openen van internet blijft de pagina hangen. Hij blijft bezig met openen, maar komt er niet door heen. Zowel in firefox als in IE8. Ik maak gebruik van windows XP. Ik heb mijn computer al opgeschoond en haal er nu de virusscanner over heen, maar ook deze lijkt wel vast te lopen.

Zou het een virus kunnen zijn waardoor internet blijft "hangen". Hopelijk heeft iemand tips. Zodat ik alsnog vandaag alsnog mijn aangifte kan doen. ;-) Bedankt.

Optie 1 gedaan. Bij Firefox als bij IE ook nog voor de zekerheid geschiedenis en cookies etc verwijderd.

Ik probeer nu optie 2. Alleen daar heb ik verbinding met internet voor nodig. En helaas heb ik dat niet. Hij blijft hangen op start.home.nl...verbinding met website maken. Blijft hangen op 1 streepje. :mad:

(ik zit nu op een andere laptop te werken, dus het ligt niet aan de verbinding zelf.) Ik kan de belastingaangifde alleen maar vanaf mijn eigen laptop doen...omdat daarop een boekhoudprogramma staat geinstalleerd.)

Wat is een handige volgende stap?

Via de werkende laptop beide progjes op een stick zetten en dan op de pc laten draaien. Evt in veilige modus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan