virus jaof nee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Mijn yahoo messenger doet raar, er blijven hele plekken blank, als ik hem afsluit geeft ie aan dat het programma nietreageert, nu heb ik al een hitman pro gedaan, AVG , maar hij blijft het doen, er wordt ook geen virus aab gegeven, heb ik iets over het hoofd gezien

graag jullie reactie

door hitman pro te draaien zijn er dingen veranderd en niet goed meer ,dat is het probleem

virus ja of nee

Daar voor deed hij het ook, daarom heb ik ter controle hitman pro gedraaid, en ik draai hitman pro vaker , maar dan gebeurt er niets

Ik heb nog even gescand met panda, en dan kom ik 5 spyware tegen, maar hoe krijg ik die nu weg

Laatst bewerkt:
Hitmanpro wil zelf ook nog wel eens prolemen geven, probeer daarom het volgende eens:

Download Ad-aware SE
Update het (Wereldbol ikoon, daarna Connect). Klik op "Perform Full System Scan". Ontvink "Search for negligible risk entries" en klik op "Next". Verwijder alles dat AdAware vindt.

Herstart je computer en scan nog een keer.

Download SpyBot S+D.
Na installatie, klik op "Search for Updates" en download wat het programma vindt.
Klik op "Search & Destroy" en op "Check for problems". Verwijder wat het vindt.

Lees dan de handleiding van HijackThis:
http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=9

Lees dan dit bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=12

Plaats daarna je HijackThis-log in de volgende sectie:
http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld ook daar je probleem erbij.

*ZIE OOK HET BERICHT WAAROM HIJACKTHIS LOGJES NIET MEER OP HELPMIJ GELPAATST MOGEN WORDEN -->KLIK<--[/B

Groeten Oossie]

yahoo en mozilla

Nou ik heb mijn log laten belijken, en er is niets gevonden, wat het probleem kan veroorzaken, blijft de vraag hier staan
Yahoo messenger blijft raar doen , geeft ieder keer aan dat hij afgesloten wordt,dat er een fout opgetreden is, en mozilla doet hhet ook, mozilla reageert niet, verder heb ik de indruk dat de site's erg traag tevoorschijn komen,

Als ik invisible wel doen krijg ik allemaal lege plekken in de messenger, en als ik bij één naam het doet staat alles vast, de namen vallen weg, enz

Wie gheeft ervaring met dit probleem

Kan ik de beta versie er ook af doen en dan een andere versie eer installeren

zou wel kunnen maar hoe doe ik dat met de contact personen enz
of geeft het problemen als je msn en yahoo samen draait

graag jullie ideeën
bvd

jan

yahoo

Ik heb nog steeds het zelfde probleem, vlg mij is het internet traag,ik heb het modem al op nieuw geinstalleerd, de computer al een maand terug gezet , maar krijg dan melding er is niets veranderd in de computer, dus zou hij het moeten doen, maar niets is minder waar,

Nu loop ik met het idee om mijn yahoo op nieuw te installeren , maar weet niet hoe ik mijn contactpersonen veilig kan stellen

Wie geeft raad, zowel over yahoo danwel over de kontaktpersonen veilig stellen

graag jullie advies

Mulcoa zei:
Kan ik de beta versie er ook af doen en dan een andere versie eer installeren
jan

Beta versie geen onbelangrijke informatie. :rolleyes:
Je bent nu zeg maar software aan het testen.
Denk dat bij het verwijderen de contactpersonen wel ergens blijven staan, zou je even op de site van Yahoo moeten uizoeken, of in de help van het prog zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan