Virus melding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

markus20

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2004
Berichten
240
Goeie morgen allemaal!

Ik heb gister nieuw Windows XP erop gezet en heb ook meteen een nieuwe virusscanner
gedownload (BullGuard 2 maanden op proef)
Nu is het zo dat ik al wel 15 keer een melding heb gekregen dat hij een virus heeft tegen gehouden. Ik heb er verder alleen nog mijn orginele Paintshoppro op staan en spybot en voor de rest is de computer helemaal schoon. Waar kunnen die virussen vandaan komen?
Het was ook zo dat spybot ook al meteen een heel hoop spyware vond terwijl ik alleen op google heb gezeten om spybot te downloaden.

Kan er misschien nog troep op mijn D: schijf (backup) staan?

Of zou het zo kunnen zijn dat ze bij de trail van Bullguard gewoon een paar keer een
nep popup laten komen omdat ze denken dat de gebruiker van de trial denkt.. deze scanner houd wel veel tegen.. laten we hem kopen.

Iemand een idee?

Gr Mark
 
zal idd wel een en ander op d staan, bulguard is een bonafide bedrijf imho
 
Of zou het zo kunnen zijn dat ze bij de trail van Bullguard gewoon een paar keer een
nep popup laten komen omdat ze denken dat de gebruiker van de trial denkt.. deze scanner houd wel veel tegen.. laten we hem kopen.


Nee, BullGuard hoort tot de goede en veilig te gebruiken virusscanners, die zal niet false positives geven om het programma te kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan