virus melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dollie

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2002
Ik heb een site gemaakt maar met het openen op mijn werk van deze site krijg ik een virusmelding. Het zal waarschijnlijk niks betekenen maar om alle onrust weg te nemen wil ik graag van deze melding af. In de bijlage vind je de meldingen......althans dat heb ik geprobeerd....lukte niet......als het wil zien dan mail ik het wel even......

Laatst bewerkt:
Welke bijlage?

Het betreft de volgende tekst.....

Virus/spyware Mal/Badsrc-A has been detected in file “c.\documents and settings Wilcod\local settings\temporary internetfiles\content.IE5\ZJC8ZSC3\top(2).htm” cleaup unavailable.

Infected file “c.\documents and settings Wilcod\local settings\temporary internetfiles\content.IE5\ZJC8ZSC3\top(2).htm” has been deleted. Virus of niet gewenste applicatie gevonden.

Ik hoop dat je me kunt helpen.

Begrijp ik het nu goed dat mijn site dit virus bevat.......zo ja hoe moet ik dit verwijderen....is het makkelijk te vinden....ik ben een leek op dit gebied......graag jip en janneke taal.

Het betreft de volgende tekst.....

Virus/spyware Mal/Badsrc-A has been detected in file “c.\documents and settings Wilcod\local settings\temporary internetfiles\content.IE5\ZJC8ZSC3\top(2).htm” cleaup unavailable.

Infected file “c.\documents and settings Wilcod\local settings\temporary internetfiles\content.IE5\ZJC8ZSC3\top(2).htm” has been deleted. Virus of niet gewenste applicatie gevonden.

Weet iemand hoe ik deze melding kan voorkomen????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan