Virus ?? Mijn pc is heeeeeeeeeeeel traag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

morgan30

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mei 2009
Hallo mensen van help mij !! Ikhoop dat jullie mij ook kunnen helpen.
Ik ben zowat in een toestand dat ik mijn laptop 8 hoog naar beneden wil gooien.:evil:

Het volgende is er aan de hand hij is zo verschrikkelijk traag het openen van site duurt soms wel een minuut als hij niet vast loopt .Programa,s reageren niet enz enz,
Ik heb een nieuwe virus scanner gekocht van McAfee maar nog is hij zo ontzettend traag wie kan mij aub helpen ????

Groetjes Morgan

probeer het programma: Tune up utileties 2009"
draai speed optimizer
en startup maneger en zet alle auto start programma's uit.
daar zou hij magies snel van moeten worden.
bij mij in iedergeval wel:thumb:

Laatst bewerkt:
Niet echt handig een programma als Tune up utilities aan te bevelen. Je moet wel weten wat je doet, teveel "tunen" en het systeem werkt nog beroerder.:(

Als het toch nite lukt wat lita112 zei.

zou ik even een hijack logje plaatsen Hier kan je hijack this downloaden.

instaleer hem.

als hij klaar is druk dan op:
do a system scan and save a logfile

als hij klaar is, opent er een kladblok bestand,
Post dat op Nucia

mvg thechib12

O dank je wel , ja hij is nog steeds aan het scannen dik 2 uur al bij superanti spyware heeft hij wel wat treats gevonden al. Maar bij Malwarebytes tot nu toe helemaal niets.
We wachten geduldig af :rolleyes:

Je draait ze tegelijk?

Ben er niet zeker van maar ik gok zo dat dat niet helemaal de bedoeling is. Draai eerst een dan de ander.

Hallo een goedemorgen,

Ik heb ze idd te gelijk gedraaid hij heeft in totaal iets van 150 treats gevonden.
Heb het er allemaal af gegooid en hij is idd weer sneller thank god :thumb: Want jou motto was er op mij van toepassing :rolleyes: Ik hoop dat hij het zo weer een poosje blijft doen.Mag ik jullie allemaal hartelijk danken voor de reaktie,s :thumb:

Groetjes Morgan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan