virus misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoep

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2003
Berichten
258
Als ik de pc opstart en klaar is blijft de pc nog 5 minuten laden.En ik heb het gevoel dat er steeds meer bestanden op mijn pc komt.Ik heb gekeken bij temparetory internet files daar staan echt heel veel bestanden in.En bij processen staan iets van dertig als ik op alt ctrl del druk.Antivirus vindt helemaal niks en het is allemaal up to date.
 
Die temp internet files mag je in ieder geval weggooien. Welke windowsversie heb je?

voor xp: ga naar start, uitvoeren, tabblad "opstarten" en kijk wat je tegelijk met windows gestart wilt hebben. Niet alles heb je direct nodig. Sommige dingen kun je uitvinken.
 
Heb je de mappen Temporary internet files en Temp al leeg gegooit?
Hardeschijf gedefragmenteerd?
 
Hier kun je lezen hoe je kunt uitzoeken welke opstart-items overbodig zijn en hoe je die kunt uitschakelen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=173272

Doe eens schijfopruiming, zodat je tijdelijke bestanden en tijdelijke internetbestanden worden verwijderd.
Daarna even defragmenteren (in veilige modus) is ook verstandig.
 
virus misschien

Hij start nu weer gewoon op en ik weet waar het door kwam.Ik speelde gta3 toen liep hij vast en kwam er een blauw beeld dus ging ik de pc resetten.toen ging ie langzaam opstarten maar nou start hij weer gewoon op.En als ik ga scannen met ad aware dan komt er een schermpje en start ie over 60 sec. weer op staat er dan.
 
Dat 60 seconden verhaal vind ik interessant.
Kun je die foutmelding hier is exact neerzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan