frankdubbe
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 mrt 2008
Heb zojuist voor mijn vriendin, een cleane instal gedaan van windows 7
Partities verwijdert , geen oude bestanden weg geschreven, en geen andere Hd aan of in de Pc aanwezig ALLEEN DE C SCHIJF
Als viruskiller Avg free erop...Ik heb er wel software op geinstalleert die virus vrij is want ik gebruik die zelf op meerdere Pcs
Zodus pc volledig inorde !!!!!!!!!
Nu komt mijn vriendinnetje thuis deze avond en installeert haar in januari 2010 gekochte Panda antivirus er nogmaals bovenop
Wat opzich zelf niet aanteraden is als AVG al draait-maar dat kan eigenlijk ook niet echt schadelijk zijn volgens mij
ze installeert ook Msn Live messenger en gaat op Facebook en plots verschijnen deze 2 beestjes bij Panda
win32/pepatch
proces
sdk type kern
en deze
webproxy.exe1656
Dit was ook de reden waarom ik haar Laptop deze morgen formatteerde
Ik had haar de raad geveven haar pass woorden te verandern maar bleek niet te helpen
zodus NIEUWE INSTALL gedaan
Hoe krijg ik haar MSN -livemessenger en Facebook weer inorde
Van waar komen die Virussen??? zijn die webrelated ????
Log bestanden kan ik niet doorsturen want ze woont niet bij mij
vele dank
Partities verwijdert , geen oude bestanden weg geschreven, en geen andere Hd aan of in de Pc aanwezig ALLEEN DE C SCHIJF
Als viruskiller Avg free erop...Ik heb er wel software op geinstalleert die virus vrij is want ik gebruik die zelf op meerdere Pcs
Zodus pc volledig inorde !!!!!!!!!
Nu komt mijn vriendinnetje thuis deze avond en installeert haar in januari 2010 gekochte Panda antivirus er nogmaals bovenop
Wat opzich zelf niet aanteraden is als AVG al draait-maar dat kan eigenlijk ook niet echt schadelijk zijn volgens mij
ze installeert ook Msn Live messenger en gaat op Facebook en plots verschijnen deze 2 beestjes bij Panda
win32/pepatch
proces
sdk type kern
en deze
webproxy.exe1656
Dit was ook de reden waarom ik haar Laptop deze morgen formatteerde
Ik had haar de raad geveven haar pass woorden te verandern maar bleek niet te helpen
zodus NIEUWE INSTALL gedaan
Hoe krijg ik haar MSN -livemessenger en Facebook weer inorde
Van waar komen die Virussen??? zijn die webrelated ????
Log bestanden kan ik niet doorsturen want ze woont niet bij mij
vele dank
Laatst bewerkt: