hey allemaal,
ik heb dus wat virus problemen blijkbaar, en ik weet dus echt geen raad meer.
het is op een dag gewoon begonnen, want heb geen idee hoe het gekomen is,
ik kreeg meldingen dat vrt4.tmp en dergelijke toegang wilde tot internet enzo, dit heb ik natuurlijk geweigerd
pc laten scannen, Mbam, superantispyware, spyhunter
er werd dus vanalles gevonden, verwijderd en alles zoals het moet, herstart mijn pc en die begint weer,
na een tijdje was ik het beu en formateer ik mijn pc,
internetverbinding eraf gelaten, windows met nodige drivers erop enzo, wat progjes,
internet aangesloten, nog geen 2 minuten later, weer van het zelfde
nog eens geformateerd, windows, virusscanner, superantispywere, Mbam enzo,
eerst pc gescand, volledig clean, internet eraan, scan nog eens na melding dat vrt6.tmp verbinding wil, op nog geen 5minuten tijd ongeveer 200 en nog geinfecteerde bestanden
pc weer naar de zak, en ik kon opnieuw beginnen
pc dikwijls genoeg geformateerd en altijd wat anders geprobeert, maar niets helpte eigenlijk
het rare is dat mijn andere pc ook deze symptonen vertoont, en de laptop van mijn moeder niet, en alles hangt op het zelfde netwerk en dergelijke,
mijn pc volledig het zelfde geinstalleerd zoals de laptop en niks gekort, weer virus binnen
las ik op internet, om pc formateren, geen nieuwe installatie, stekker eruit enzo, en een half uurtje laten staan,
zo gedaan dus, en na een half uurtje tot 3kwartier terug windows erop gezet, pc heeft een kleine dag gewerkt zoals het moet zonder problemen, en toen begonnen de problemen weer
zelfs met volledig nieuwe harde schijf geprobeerd en het helpt niet
nog een andere pc eraan gesloten, en ook deze kreeg die problemen
ik snap het gewoon niet meer,
nu werkt mijn pc beetje zoals het moet, maar loopt veel vast door dit, sommige dingen werken gewoon niet meer,
zoek ik in google iets en ik wil die link openen dan zet die er iets anders op
echt lastig
sommige site, die over virussen gaan (oplossingen om dit virus weg te krijgen) opent die gewoon niet, geeft error aan dan
ik ben nu echt ten einde raad, en hopelijk kunnen jullie mij hier ook iets meer over vertellen want ben hier eigenlijk serieus lastig door aan het worden
ik heb pc werk liggen, en kan bijna niks doen
HELP
grtz
ik heb dus wat virus problemen blijkbaar, en ik weet dus echt geen raad meer.
het is op een dag gewoon begonnen, want heb geen idee hoe het gekomen is,
ik kreeg meldingen dat vrt4.tmp en dergelijke toegang wilde tot internet enzo, dit heb ik natuurlijk geweigerd
pc laten scannen, Mbam, superantispyware, spyhunter
er werd dus vanalles gevonden, verwijderd en alles zoals het moet, herstart mijn pc en die begint weer,
na een tijdje was ik het beu en formateer ik mijn pc,
internetverbinding eraf gelaten, windows met nodige drivers erop enzo, wat progjes,
internet aangesloten, nog geen 2 minuten later, weer van het zelfde
nog eens geformateerd, windows, virusscanner, superantispywere, Mbam enzo,
eerst pc gescand, volledig clean, internet eraan, scan nog eens na melding dat vrt6.tmp verbinding wil, op nog geen 5minuten tijd ongeveer 200 en nog geinfecteerde bestanden
pc weer naar de zak, en ik kon opnieuw beginnen
pc dikwijls genoeg geformateerd en altijd wat anders geprobeert, maar niets helpte eigenlijk
het rare is dat mijn andere pc ook deze symptonen vertoont, en de laptop van mijn moeder niet, en alles hangt op het zelfde netwerk en dergelijke,
mijn pc volledig het zelfde geinstalleerd zoals de laptop en niks gekort, weer virus binnen
las ik op internet, om pc formateren, geen nieuwe installatie, stekker eruit enzo, en een half uurtje laten staan,
zo gedaan dus, en na een half uurtje tot 3kwartier terug windows erop gezet, pc heeft een kleine dag gewerkt zoals het moet zonder problemen, en toen begonnen de problemen weer
zelfs met volledig nieuwe harde schijf geprobeerd en het helpt niet
nog een andere pc eraan gesloten, en ook deze kreeg die problemen
ik snap het gewoon niet meer,
nu werkt mijn pc beetje zoals het moet, maar loopt veel vast door dit, sommige dingen werken gewoon niet meer,
zoek ik in google iets en ik wil die link openen dan zet die er iets anders op
echt lastig
sommige site, die over virussen gaan (oplossingen om dit virus weg te krijgen) opent die gewoon niet, geeft error aan dan
ik ben nu echt ten einde raad, en hopelijk kunnen jullie mij hier ook iets meer over vertellen want ben hier eigenlijk serieus lastig door aan het worden
ik heb pc werk liggen, en kan bijna niks doen
HELP
grtz