Virus o.i.d. veegt disc leeg...

Status
Niet open voor verdere reacties.

moriceh

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Hallo,
Ik heb iets wat niet thuis hoort op mijn pc. Ik wilde een backup maken voor een verdere actie, dus pakte ik mijn externe harde schijf waar ik mijn backups op plaats. Nu gebeurde er iets, en ik zie geen bestanden meer op mijn ex HDD. Aleen staat er "kopie van disc info" en "sytem volume information" Ik zie wel dat de disk half vol is, en dat zou ook wel moetwn kloppen. Waarom zie ik de data niet, wat zou er gebeurd kunnen zijn, en is er een soort van recovery hiervoor??? Radeloos aangezien dit mijn backup disc is.

op een andere pc zie ik de inhoud ook niet.

met welk programma maak je de back-up
datzelfde programma zal je back-up wel zien.
Dat je geen data ziet in een back-up klopt.
Dat moet je weer inlezen.

De backup is eigenlijk gewoon gekopieerde bestanden. Ik gebruik hiervoor geen programma. Eens in de zoveel tijd dan kopieer ik belangrijke data naar de ex HDD. Heb ik eindelijk een backup, wordt die verpest. Op de backup staan eigenlijk alle foto's en bestanden van mij. Is er geen programma om toch de data te lezen? Volgens mij is het niet weg aangezien hij zegt dat de schrijf 500 MB is en er nog 210MB vrij is. Dat is inderdaad de grootte die erop stond

dus je gebruikt geen programma om een echte back-up te maken.?

klopt. Dacht dat een backup gewoon een kopie van je belangrijke bestanden is.. Maar weet je hoe ik dit weer zou kunnen zien?

dan zou ik de externe HD eens aan een ander pc hangen.

Download en installeer eens Recuva. Daarmee kun je verloren of gewiste (maar nog wel aanwezige) bestanden vaak zien en ook terughalen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan