Virus Of Geen Virus?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MehmetYamster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag me Computer Opgestart en ik ging me pc ff ordenen (mapjes aanmaken ongebruikte plaatjes,muziek en games verwijderen ik had ook bittorrent geinstalleerd en ares en een paar logo's)Nou had ik ares opengedaan om AVG 7 te downloaden,
Toen het klaar was met het downloaden van AVG 7 installeerde ik het maar me pc gaf nog steeds een melding van dat ik nog geen anti virus software had geinstalleerd
dus ik dacht mischien is het een virus en de installeerde het en toen viel me pc uit bij het opstarten van me pc duurde het langer dan normaal (veel langer, langer dan 4/5 minuten )
dus ik d8 dat word formatteren, ik stopte de cd erin maar hij wou niet opstarten (ik kon ook het logotje niet zien van de cdrom/dvd speler) ik probeerde ook een paar andere cd's uit maar die starten ook niet op.

Dus nu is mijn vraag is het een virus en zo ja wat kan ik eraan doen!?

M.

Waarom haal je AVG7 niet van de orginele site, het is gratis te downloaden hoor.

Als hij AVG heeft gedownload kan hij daar ook mee scannen. :cool:

John zei:
Als hij AVG heeft gedownload kan hij daar ook mee scannen. :cool:
Als hij al geïnfecteerd is, is het heel goed mogelijk dat de installatie corrupt raakt en het virus niet gevonden kan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan