virus of iets anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rafaelo10

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
hallo mijn pc doet wat raar elke x als ik op een voetbal site kom geeft AVG iets aan wat het is weet ik niet en dat verwijder ik dan en dan is het weer goed. kom ik weer op die site precies het zelfde wat zou dat zijn. het komt van die website af maar vraag me af wat het is want me pc doet langzaam wat kan je daar aan doen? bedankt

Een site waar jouw virusscanner van in de stress raakt, lijkt mij niet dat je dat dagelijks gaat bezoeken.
Dat is vragen om ongelukken.

het is gewoon een vioetbal site hoor. maar hij geeft iets aan weet niet wat en dan komt er te staan heal remove en nog iets. maar me pc gaat iets langzamer wat ziu het kunnen zijn? en wat kan ik er aan doen ja die site niet meer bezoeken maar verder

Wanneer AVG iets aangeeft zou ik er goed opletten wat er aangeven wordt en of je er iets mee moet.
Daar heb je het uiteindelijkt toch voor.

Heb je ook iets tegen spyware?
Daar kun je spywar doctor voor gebruiken van het google pack.Niet gewenste programma's uitvinken).

Dan zou ik de verder pc laten scannen door avg en spyware doctor, liefst in de veilige modus.

Voor de zekerheid kun je nog een online scan doen van bv kaspersky.
Dan weet je zeker dat of er wat aan de hand is.
mvg leo

Het kan zijn dat AVG ten onrechte een bestandje als onveilig ziet dat in de internet temp map komt.

Geef het adres eens, dan probeer ik het met wat andere merken virusscanners.

Wat zijn precies de meldingen die jij krijgt ?

psyme.qm kom er te staan en dit is de site waar het gebeurt .afamersfoort.nl. ik heb zelf avg en nod 32 en adware 2007 die vinden niets en nog doet ie wat sloom

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg de zelfde melding, dus verwijder de link.
Dus laat die site maar even links liggen.

okey maar verder dan. me pc doet wel traag ik weet niet wat ik moet doen

oke ja had nod gister fff gedownload ik dacht miss pakt hij het virus. nod

hallo en ik krijg dit in mijn avg ant spyware staan. hijacker.frame.fp risico hoog staat er naast. wat is dit bedankt

Dat is een invoegtoepaasing die de controle van jouw browser wil overnemen voor eigen doeleinden
Meer info
mvg leo

o dat is ***:evil: wat kan ik daar aan doen dan? het moet er uit? bedankt

De link is waarschijnlijk door Crash verwijderd en dat heeft hij denk ik niet voor niets gedaan.

Als ik de rest van de antwoorden lees, zou ik dat webadres laten voor wat het is.

Dit is mijn melding;

Bijlagen

• hm3.jpg
    hm3.jpg
    53,6 KB · Weergaven: 31
Krijg je nog steeds een melding?
Verwijder je tijdelijke internetbestanden eens.

Mocht het probleem blijven bestaan dan kun je scannen (liefst in de veilige modus) met superantispyware
Op dit moment ligt de site echter plat wegens overbelasting.

ik zie hem wel in mijn avg staannar de scan maar snap niet hoe ik hem moet verwijderen beetje raar nooit gehad eigelijk. maar ik ga nu broobeeren met supperantispyerware.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan