1marcel
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2002
Beste Helpers,
Een help vraag voor een vriend van me,
Bij het opstarten van de pc windows 7 bevriest hij soms gelijk of na een paar pogingen van surfen of activiteit op de comp.
Ik ben vanmiddag ff langs geweest en vanwege tijd maar een paar dingen kunnen doen .
nl: eerste boot was gelijk een freeze.
in veilige modus een systeem herstel , waarna bij succes vol herstel een nieuwe boot die na enige activiteit ook bevroor.
in veilige modus een virus scan en anti malware byte gedaan, die 10 infecties heeft gevonden en deze in veilige modus verwijdert.
In tijdsdruk niet de infectie genoteerd bij naam ( waren allemaal van dezelfde naam ) pop up ... etc zowel in ie5 en in system 32 gevonden.
Nog eens systeem herstel na eerder datum , maar blijft bevriezen na enige activiteit op de comp.
Logboek geeft op de momenten verschillende fout, of waarschuwingen ,
nl: service control manager gebeurtenis 7001
- DCOM foutmelding 1084
_ De volgende opstartstuur programma,s zijn niet geladen;
AFD
Augstdix
DFsC
discache
MP Filter
Net Bios
NetBT
etc ,,,,
Is dit Hardware of toch een soort van virus ?
b.v.d
voor jullie antwoorden
gr. Marcel
Een help vraag voor een vriend van me,
Bij het opstarten van de pc windows 7 bevriest hij soms gelijk of na een paar pogingen van surfen of activiteit op de comp.
Ik ben vanmiddag ff langs geweest en vanwege tijd maar een paar dingen kunnen doen .
nl: eerste boot was gelijk een freeze.
in veilige modus een systeem herstel , waarna bij succes vol herstel een nieuwe boot die na enige activiteit ook bevroor.
in veilige modus een virus scan en anti malware byte gedaan, die 10 infecties heeft gevonden en deze in veilige modus verwijdert.
In tijdsdruk niet de infectie genoteerd bij naam ( waren allemaal van dezelfde naam ) pop up ... etc zowel in ie5 en in system 32 gevonden.
Nog eens systeem herstel na eerder datum , maar blijft bevriezen na enige activiteit op de comp.
Logboek geeft op de momenten verschillende fout, of waarschuwingen ,
nl: service control manager gebeurtenis 7001
- DCOM foutmelding 1084
_ De volgende opstartstuur programma,s zijn niet geladen;
AFD
Augstdix
DFsC
discache
MP Filter
Net Bios
NetBT
etc ,,,,
Is dit Hardware of toch een soort van virus ?
b.v.d
voor jullie antwoorden
gr. Marcel