virus of niet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jnie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jnie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
hallo,

ik heb ene probleem, toen ik net mijn pc wou opstarten en op mijn accountnaam klikte kon ik niet inloggen, als ik op andere accounts klik selecteerd hij ze wel maar voor de rest kan ik geen w8woord invullen of wat dan ook, ik kan me pc wel blijven opstarten maar niks helpt. heeft iemand hier een keer ervaring mee gehad of weet iemand wat hier tegen te doen is?

alvast bedankt

Probeer eerst in de Veilige Modus te komen. Hier lees je hoe je opstart in deze Veilige Modus.
Dan kan je met Systeemherstel '' terug in de tijd '', dus naar een herstelpunt en dan is je probleem misschien opgelost.

Of je kiest, als dat niet helpt voor deze optie:

Gebruik het hulpprogramma Laatste bekende juiste configuratie om de werking van Windows XP te herstellen
Als Windows niet wordt gestart, probeert u Windows XP te herstellen met de functie Laatste bekende juiste configuratie. Ga hiervoor als volgt te werk:
1. Start de computer opnieuw op en druk op F8 wanneer Windows wordt gestart. Het Windows-menu Geavanceerde opties wordt geopend.
2. Gebruik de pijltoetsen om Laatste bekende juiste configuratie (de laatste instellingen die goed werkten) te selecteren en klik op OK.
3. Als een opstartmenu wordt weergegeven, selecteert u met de pijltoetsen de optie Microsoft Windows XP en klikt u op OK.

Windows XP start uw computer nu op met behulp van de registergegevens die zijn opgeslagen tijdens de laatste keer dat u de computer afsloot.

Opstarten in veilige modus geeft hetzelfde probleem, ik kan de accounts wel selecteren meer verder gaat het niet, ook optie 2 die jegaf schijnt niet werken. iemand andere suggesties misschien?

Kan je optie 2 wel starten of krijg je dan toch weer hetzelfde probleem?

Ik weet niet maar heb je nog een Windows XP cd?

Dan kan je opstarten met deze cd ( eventueel cd/dvd drive als eerste opstartitem in het BIOS instellen ) en dan kan je in de Herstelconsole ( aan het begin R drukken ) en dan kan je het volgende commando intypen:

chkdsk /f /r

Anders kan je een Repair Install van Windows doen, niet opnieuw installeren maar de bestaande installatie repareren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan