Virus op mijn Samsung J700v

Status
Niet open voor verdere reacties.

megamovies

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2009
Hallo ik heb waarschijnlijk een virus op mijn mobiel. Eerst even alle specificaties:
-Samsung J700v
-Vodafone
-Geheugenkaart: SanDisk microSD 2GB

Dat was het wel zo'n beetje. Nu over het virus. Op de geheugenkaart van mijn mobiel kan ik niets meer verwijderen.
Niets meer via de PC erop zetten en niets meer via bluetooth ontvangen. Als ik op mijn PC de geheugenkaart wil formateren dan zegt hij op het einde dat hij het niet kon afmaken omdat er een fout was. Als ik gewoon handmatig alle bestanden verwijder dan gaan ze gewoon weg maar als ik dan even later weer kijk staan ze er gewoon weer (Dit geldt ook voor mijn mobiel).
Ik hoop dat jullie het kunnen oplossen:thumb:

MeGaMoViEs

Heeft u al geprobeerd de kaart aan de PC te koppelen zodat ie als een aprate partitie gezien wordt en dan er een anti-virus programma op los laten.

Ja dat heb ik gedaan. Gescand met AVG free. Wat je bedoelt met aparte partitie dat begrijp ik niet helemaal. Bij avg geen bedreigingen gevonden.

Ja dat heb ik gedaan. Gescand met AVG free. Wat je bedoelt met aparte partitie dat begrijp ik niet helemaal. Bij avg geen bedreigingen gevonden.

Met aparte partitie bedoel ik dat ie een eigen drive-letter toegewezen heeft gekregen.

Dat AVG geen virus gevonden heeft hoeft nog niet te betekenen dat er ook geen virus op zit. Geen enkel AV-programma vangt alle virussen af.
Daarom is het beter om nog twee av-producten er op los te laten, zoals bijv. A-squared free http://www.emsisoft.nl/asquaredfree/index.htm

en/of AntiMalware http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Ik begrijp nog steeds niet wat je met aparte drive letter bedoelt. Maar dat maakt niet uit denk ik. IK heb deze er allemaal op losgelaten:
- A squared free
- Anti malware (nog iets)
- McAfee
- AVG free
En allemaal NIKS gevonden.

Ook heb ik dit gedaan:
- Schijfcontrole
- Defragmenteren (je weet maar nooit)
- Formatteren
En bij alle drie kwam er dat het niet voltooid kon worden.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

MeGaMoViEs

Laatst bewerkt:
En als dat kaartje in een 'normale' PC zit, kun je hem dan niet formateren o.i.d. ? :confused:

Heeft u al geprobeerd de kaart aan de PC te koppelen zodat ie als een aprate partitie gezien wordt en dan er een anti-virus programma op los laten.

Ik begrijp nog steeds niet wat je met aparte drive letter bedoelt. Maar dat maakt niet uit denk ik. IK heb deze er allemaal op losgelaten:
- A squared free
- Anti malware (nog iets)
- McAfee
- AVG free
En allemaal NIKS gevonden.

Ook heb ik dit gedaan:
- Schijfcontrole
- Defragmenteren (je weet maar nooit)
- Formatteren
En bij alle drie kwam er dat het niet voltooid kon worden.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

MeGaMoViEs

En als dat kaartje in een 'normale' PC zit, kun je hem dan niet formateren o.i.d. ? :confused:

Lijkt me toch duidelijk genoeg...

Nee ik heb het op een laptop en desktop geprobeerd via sdslot en usb kabel maar het maakt niet uit. Het bestand heb ik via bluetooth gekregen. Nadat ik dat had gekregen deed hij zo raar dus ik denk dat het daaraan ligt. Het is een .jar bestand en ik kan het niet openen omdat ik bij mijn mobiel ook nog een .jad bestand nodig heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan