virus op msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThE PrOx

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
[edit] MINDER POSITIEF [edit]( zo beter? )... sorry geen ander woord!
dur zei iemand op msn tegen mij:
Huge turd blabalba met een link ik klik er niet op maar klik het scherm weg
en toen opende die het "virus" vanzelf en begon tegen iedereen op msn die link door te geven....... en nu zit ik zonder msn..... kan niet meer aanmelden wat moet ik doen ? :confused: :confused: :confused:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door ThE PrOx
... sorry geen ander woord!

Probeer het toch maar. Die woorden hoeven we hier niet!

tip gebruik gaim. http://gaim.sourceforge.net/
Ik heb hiermee nog nooit last gehad van msn virrussen etc.
Of progjes die je nick veranderen in ik ben een idioot of weet ik veel.

Mwah, taalgebruik viel op zich wel mee, het enige wat daar stond was 'grote drol'. Ok, een drol is vies, maar goed
:rolleyes:

Geplaatst door Systemizer X100
Mwah, taalgebruik viel op zich wel mee, het enige wat daar stond was 'grote drol'. Ok, een drol is vies, maar goed
:rolleyes:

Aangepast:P

blablalba brutopia ofzo has not been found on your computer.... ik laat dit keer mijn mooie woord maar ff weg maar je weet wat ik bedoel..........
ASDJFI@J#FKJSD:confused:

Dan zou het kunnen dat je de nieuwe variant hebt. Zie hier. En die stond nog niet bij die remover voor zover ik weet (zie bijlage), want die was voor de versie's W32.BROPIA, W32.BROPIA.J en W32.BORPIA.N. de nieuwe variant is W32.BROPIA.P

Bijlagen

• screenshot bropia remover.jpg
    screenshot bropia remover.jpg
    18,2 KB · Weergaven: 20
Ik zie ook net dat er gister ook nog een Q variant is gekomen maar dat, dat wel de laatste is tot vandaag (vandaag dus nog geen nieuwe:D). Dus dan zou Stinger hem moeten vinden. Probeer het maar is.

EDIT: De verwijdertool van symantec is het laatst geupdate op 16 februari.
Bij stinger staat alleen de Q variant er nog niet bij

Laatst bewerkt:
Geplaatst door rve123
Wat was het probleem nu precies?

na dat de pc die link had geopend begon mijn msn tegen iedereen die link doortegeven. daarna sloot het mijn msn af en kon ik er niet meer op komen. na de scan en de computer opnieuw te hebben opgestart deed msn het weer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan