Virus protect

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
618
Hallo,

Ik heb rechts onderin een icoontje knipperen met dan een blauw vraagteken en dan weer een rood kruis.

Kan iemand mij vertellen hoe ik hier af kom
als ik er met mijn muis er op klik kom ik op een site om een spyware prog te downloaden
Vind erg vervelend popt iedere keer op met system alert.

Als ik er op klik kom ik hier terecht virprotect.com

Mvg,
Dick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat wordt een probleem ik kan geen engels
nog een andere manier ?
 
Ja, geen probleem, meld je maar aan op deze site. Daar kunnen ze je verder helpen.
 
Ik heb de link maar even onbruikbaar gemaakt. Niet handig dit te plaatsen, als je weet dat het niet goed is.
 
De door TS geplaatste link betrof een homepage van het ellende veroorzakende spul. Zolang je daar niet doorklikt, gebeurt er niets, maar goed idd....................... niet iedereen kan zijn linker of rechter/middelwijsvingertje op 't muisje in bedwang houden op het w w w .
 
Laatst bewerkt:
wat moet ik nu doen wel of niet klikken op de link ??
 
JOUW link in je openingsbericht wordt bedoeld, díe is onbruikbaar gemaakt.

[edit] moderator had met een enkel toegevoegd woordje een misverstand -zoals jou nu overkomt- kunnen voorkomen [end edit]
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat was stom van me had ik totaal niet in de gaten.

Ga gelijk even op de goede link kijken !

Grt,
Dick
 
[edit] moderator had met een enkel toegevoegd woordje een misverstand -zoals jou nu overkomt- kunnen voorkomen [end edit]
Geef dan ook even aan wat je bedoelt, want ik zie echt niets verkeerds in mijn bericht.:eek:

[edit] Je bedoelt zeker "Eerste"?
 
Redelijk simpel. Ik plaats een linkje en direct onder mijn bericht plaats jij je opmerking. Een wat minder doorgewinterde Helpmij lezer kan daardoor in verwarring raken, zoals TS dus ook gebeurd is; die meende dat jij mijn link bedoelde.
 
Laatst bewerkt:
Klopt door Pasja kwam ik er achter dat ik een beetje dom waom die link te plaatsen.
 
Redelijk simpel. Ik plaats een linkje en direct onder mijn bericht plaats jij je opmerking. Een wat minder doorgewinterde Helpmij lezer kan daardoor in verwarring raken, zoals TS dus ook gebeurd is; die meende dat jij mijn link bedoelde.
Excusses van mijn kant, je hebt hier helemaal gelijk. Ik heb hier even niet bij stil gestaan.:eek:
 
heb inmiddels het bewuste icoontje verwijderd
heb alleen smitfraudefix gedraait en nu is het weg klopt dit
is het dan ook echt weg of is alleen het icoonje weg en het prog niet ?
 
heb inmiddels het bewuste icoontje verwijderd
heb alleen smitfraudefix gedraait en nu is het weg klopt dit
is het dan ook echt weg of is alleen het icoonje weg en het prog niet ?

Ik heb eenvoudig niet genoeg verstand van de spyware materie om hier een "waterproof" antwoord op te geven.

Kijk ook even hier.

Doe jezelf een plezier en meld je aan bij Nucia. God mag weten hoeveel ellende je hebt binnengehaald. Laat deskundigen van Nucia er naar kijken en je weet zeker dat je pc weer schoon is.
 
Ga ik ook even doen laat het je nog weten
grt,
Dick
 
Hallo Pasja,

Heb er geen last meer van wil je nog bedanken voor je hulp.

Grt,
Dick
 
OK, maar voor de zekerheid zou ik als ik jou was toch dat logje bij Nucia plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan