viper706
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 feb 2004
Hallo,
Ik kom er net achter dat ik een hartnekkig virus op mijn pc heb.
Gevolg: Bij restart gaat beeldscherm op zwart, geldt ook voor veilige modus, systeemherstel is niet meer mogelijk.Windows reset willekeurig.
Vermoedelijke veroorzaker wellicht een custom font die ik heb gedownload, met name omdat zinnen niet meer leesbaar zijn. (Er zit wel een paar uur tussen).
Ik formateer nu mijn :/C schijf wat erg lastig gaat.
Alvast mijn vragen:
- Wat voor type virus veroorzaakt dit??
- Hoe kan ik een dergelijke besmette pc schoonmaken zonder formatteren??
Nu had deze pc toch een grote schoonmaak nodig, en heb belangrijkste gebackupt en op de (2de hardeschijf) :/D respectievelijk G-mail/dvd-rom staan.
Houdt jullie op de hoogte verwacht niet teveel problemen maar kaart het wel ff aan
Ik kom er net achter dat ik een hartnekkig virus op mijn pc heb.
Gevolg: Bij restart gaat beeldscherm op zwart, geldt ook voor veilige modus, systeemherstel is niet meer mogelijk.Windows reset willekeurig.
Vermoedelijke veroorzaker wellicht een custom font die ik heb gedownload, met name omdat zinnen niet meer leesbaar zijn. (Er zit wel een paar uur tussen).
Ik formateer nu mijn :/C schijf wat erg lastig gaat.
Alvast mijn vragen:
- Wat voor type virus veroorzaakt dit??
- Hoe kan ik een dergelijke besmette pc schoonmaken zonder formatteren??
Nu had deze pc toch een grote schoonmaak nodig, en heb belangrijkste gebackupt en op de (2de hardeschijf) :/D respectievelijk G-mail/dvd-rom staan.
Houdt jullie op de hoogte verwacht niet teveel problemen maar kaart het wel ff aan