virus sloopt laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

forche

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
Goeiedag
Mijn laptop werkt dus niet meer, telkens als ik hem opstart heeft hij een blauw scherm met witte lettertjes weer.
Ik heb hem dus binnen gedaan bij het computercenter.
En die zeggen dat hij vol virussen zit, en ik moet eerlijk toegeven dat ik op die link van het msnvirus heb geklikt :s.
Nu hebben ze gvraagd aan mij om de laptop opnieuw te herinstalleren.
Mijn vraag is nu: moet ik dat doen en zoja hoeveel geld gaat dit kosten.
Mvg, Maxime

Dat is wel een goede oplossing maar als je een windows cd hebt kun je dat ook eenvoudig zelf doen. Ook hebben veel laptops een verborgen recovery partitie, die heel makkelijk werkt

ben die cd ergens kwijtgeraakt...
enig idee hoeveel dit kan kosten?

Bij mij 49,- euro, maar wat iemand anders rekent weet ik niet

Had u laptop Windows Vista Sp1/sp2 of Windows Xp sp2/sp3???

OK dank u
mss heeft ie nieuwe antivirus geinstalleerd :P

Mijn laptop heeft windows xp maar kzou hem graag opwaarderen naar vista :P
kost dit veel?

Pff, een maxdata laptop van rond de 1000 euro met nog een redelijk goede videokaart want ik kan er er COD4 mee spelen

Pff, een maxdata laptop van rond de 1000 euro met nog een redelijk goede videokaart want ik kan er er COD4 mee spelen

Dat is niet belangrijk, het gaat erom om de drivers voor die laptop voor Vista beschikbaar zijn, anders kan het sowieso niet..
Dus we moeten volledige naam en type weten!

kga je dat nog zeggen, maar ik denk wel dat het beschikbaar is want er staat op windows vista capable dus...

Mijn laptop heeft windows xp maar kzou hem graag opwaarderen naar vista :P
kost dit veel?

Ligt eraan als je windows vista basic wil is trouwens wel de goedkoopste maar ik zou toch vanaf Home Premium nemen maar voor zoiets ben je toch al 120/130 euro kwijt

Goeiedag
Mijn laptop werkt dus niet meer, telkens als ik hem opstart heeft hij een blauw scherm met witte lettertjes weer.
Ik heb hem dus binnen gedaan bij het computercenter.
En die zeggen dat hij vol virussen zit, en ik moet eerlijk toegeven dat ik op die link van het msnvirus heb geklikt :s.
Nu hebben ze gvraagd aan mij om de laptop opnieuw te herinstalleren.
Mijn vraag is nu: moet ik dat doen en zoja hoeveel geld gaat dit kosten.
Mvg, Maxime

dat zal, maar k gebruik Kaspersky en die zit professioneel in elkaar, met zo' 50 euro is die de moeite zeer dan waard.

Trouwens na die chaos die ik heb veroorzaakt, ligt mijn interesse op het gebied van systeembeheer

regards
Vinky

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan