beste helpmij, ik heb een virus opgelopen (zat op wtso een nieuwe aflevering van the simpsons te kijken. Toen ik ineens een melding van avg kreeg dat er bedreigingen waren gevonden. Deze heb ik allemaal geblokeerd maar dit hielp niet. toen heb ik anti malware & superantispyware gedraaid. dit hielp ook niet. er werd een lijst aan trojans gevonden maar na het opnieuw opstarten bleef het virus actief. Daarna heb ik in veilige modus avg gedraaid, ook dit mocht niet baten. (hij heeft wel veel geinfecteerde programas gevonden, deze heeft hij of gerepareerd of ik kan hem niet meeer vinden op mijn pc. hij start niet meer ongevraagde internetsites op maart de programmas bleven afsluiten. Ik krijg nu om de zoveeltijd een foutmelding dat een programma niet meer wil werken. dit zijn vaak programma's die op de achtergrond draaien maar ook IE en de virus scanner.
Welke software moet ik gebruikeen om dit virus te verwijderen? Helpmij!!
p.s. ik draai w7 ultimate 64bit
en ik heb een core i7 920 6gb ram en een gtx 295, en 3 western digital blue hd's van 640gb.
Welke software moet ik gebruikeen om dit virus te verwijderen? Helpmij!!
p.s. ik draai w7 ultimate 64bit
en ik heb een core i7 920 6gb ram en een gtx 295, en 3 western digital blue hd's van 640gb.