Virus/spyware gaat niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

freekvanmeijel

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Ik heb laatst een spel gedownload en nu heb ik dus verschillende virussen/spyware op mijn pc. Ik heb al met verschillende virusscanners en spyware removers geprobeerd maar niks werkt fatsoenlijk. Alles hangt steeds vast en als ik een spyware removal programma laat draaien start de pc opeens vanzelf opnieuw op. Wat kan ik hieraan doen?

Welke anti spyware programma's laat je scannen?

Ik raad je Superantispyware en Malwarebytes aan.
Start de PC nu eerst eens in veilige modus op en ga dan pas scannen en zorg ervoor dat deze programma's geupdate zijn.

ik heb net met superantispyware in de veilige modus alles verwijderd. Nog gaat alles langzaam. ik heb bijvoorbeeld ook als ik bij google help mij forum intoets en dan op de site wil klikken, kom ik op een of ander soort pop up site terecht, niet help mij forum. En sommige programma's kan ik niet verwijderen. Ik krijg dan de melding geen toegang tot windows installer service.
Nu begint er ook vanzelf een melodie te spelen, zonder dat ik een site ofzo open heb staan :S
Iemand tips?

Laatst bewerkt:
Ja, ga naar www.nucia.eu of naar www.hijackthis.nl

Daar kan je alles lezen over het programma HIJACKTHIS. Hiermee moet je een log maken en deze op één van de genoemde forums zetten waarna experts hem zullen analyseren en jou precies gaan vertellen wat jij moet doen.
Voorheen deden wij dat ook hier maar is op een bepaald moment besloten dit over te doen aan bijvoorbeeld www.nucia.eu

Alles over dit programma en waar te downloaden en hoe en log te maken en te plaatsen vind je op deze sites.
Ik zou het op prijs stellen als je hier een link plaats naar je onderwerp daar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan