virus van enkele maanden geleden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
enkele maanden geleden werd mijn pc besmet met een virus en ik heb toen een verwijdertool gaan halen bij symantec maar weet niet meer welk.
het virus kwam toen binnen via een bijlage met msn als je dat opende kon je nog wel op internet maar je systeemherstel werd ook uitgeschakeld,norton werd onbruikbaar en je kon geen enkele pagina van symantec meer openen.weet toevallig iemand nog wat dat was? er was iets bij van monalisa en elvis ofzo klinkt raar maar ik weet het niet echt goed meer.

een collega van mijn werk heeft soortgelijke problemen maar inmiddels had ik het bestand al gevonden en het heeft niet mogen baten.zijn pc is totolos en staat nu bij mij voor een format C.Jammer maar het kan niet anders.
toch bedankt voor de reactie.

Jammer dat een format nodig was, maar gelukkig zijn de problemen weg.

Geplaatst door dekleinewitte
Ik heb een format C uitgevoerd op zijn pc en nu is alles weer in orde

Doe je dit keer ook een beetje aan preventie ;).

Denk aan je virusscanner, firewall, antispyware.

Ja ik heb er bij hem voor gezorgd.Ik heb nav 2005 erop gezet,hitman pro 2.02 en zijn firewall van windows ingeschakeld.Hij zal net zoals ik moeten leren met vallen en opstaan.

Geplaatst door dekleinewitte
Ja ik heb er bij hem voor gezorgd.Ik heb nav 2005 erop gezet,hitman pro 2.02 en zijn firewall van windows ingeschakeld.Hij zal net zoals ik moeten leren met vallen en opstaan.

Voor het geval dat het een typfout was, HitmanPro 2.0.12 is uit :).

Als je de boel een beetje update en oplet wat je doet komt het helemaal goed.

inderdaad een kleine typfout van mij ik bedoelde dus wel degelijk 2.0.12 toch allerd van jou

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan