Virus verminkt IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

eger

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
71
Door een virus in ie zijn er bestanden uit de map van ie weg of beschadigd, ook het IEpictogram.
Op het bureaublad is in de taakbalk een (wit)dos pictogram i.p.v. het ie pictogram en ie start ook niet op; wel volgt de melding dat het bestand fp30well.dll niet gevonden wordt.
Het virus TR/Spy.Goldun.ML heeft de virusscanner gevonden en het is verwijderd evenals enkele andere trojans op andere plaatsen (o.a. in SVI-restore i.v.m. herstelconsole, daar heb ik de herstelpunten ongdaan gemaakt).
Ik heb bovendien spybot en adaware pers. gedraaid welke ook nog wat verwijderden. updates lukken overigens wel.
Hoe krijg ik internet weer op orde, zodat dezde weer opstart; opnieuw installeren!? Help!!
 
ga naar de site van microsoft en update daar je internet explorer.
 
Grappig.......hoe krijg je dit dan hier geplaatst.
donload dan firefox zet dat op een usb stick en zet dat op de computer die het niet meer doet.
ga met firefox de bestanden voor die pc ophalen.
 
Grappig.......hoe krijg je dit dan hier geplaatst.
donload dan firefox zet dat op een usb stick en zet dat op de computer die het niet meer doet.
ga met firefox de bestanden voor die pc ophalen.

Bedankt alvast voor snelle reactie!
Inderdaad, ik zit wellicht op een andere pc, firefox ken ik niet, maar werkt aardig gelijk aan IE hoop ik, kan ik ook IEsetup op een stick zetten en die installatie opnieuw op de probleempc uitvoeren, heb ik IE dan weer goed terug?
groeten,

eger
 
Zo werkt het niet, van IE werkt niet meer door een virus dus nu ga ik firefox gebruiken.
De pc is gewoon besmet.
Met firefox krijg je wel minder snel een virus, maar daar is het nu al te laat voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan