Virus W32/Dupator of W95/Dupator.1503

Status
Niet open voor verdere reacties.

H.J.R.

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2001
Vraag: Is iemand bekend met een virus genaamd W32/Dupator of door een antivirscanner genoemd:
W95/Dupator.1503.
Heb besturings systeem Windows ME

Virus is aanwezig op de computer sinds 05-07-2003 en

heeft zich voornamelijk genesteld in het register van Windows.
Het vreemde is dat het virus eigenljk niet zoveel doet behalve dat bijna alle hulpprogrammma's niet meer werken die gebruik maken van anvshell.
Kent iemand dit virus en zoja is er een remedie tegen of een verwijderingsprogramma.
Heb al behoorlijk rondgekeken bij andere antivirusprogramma's maar tot nu toe geen succes gehad.

Mocht iemand wat weten alvast bedankt.

H.J.R.

Misschien wordt het tijd dat je een goede AV neemt en up-to-date houdt, dit virus stamt uit 1999 en vernieuwd in febr. 2003, een beetje AV had je wel beschermd. :8-0: Kijk eventueel hier eens rond.

Laatst bewerkt:
Update the virus definitions.
Boot the computer from a clean boot disk.
Run the Norton AntiVirus DOS scanner. Repair all files that are detected as W95.Dupator.1503.

@ Bas9
Dit stond bij de verwijderinstructies. Denk niet dat dat nog werkt. Zullen weinig mensen nog een Norton DOS scanner hebben
;)

Gewoon een goede virusscanner erop zetten (zoals Gezina al zei) is een beter idee.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968

@ Bas9
Dit stond bij de verwijderinstructies. Denk niet dat dat nog werkt. Zullen weinig mensen nog een Norton DOS scanner hebben
;)

Gewoon een goede virusscanner erop zetten (zoasl Gezina al zei) is een beter idee.

sorry, heb er overheen gekeken denk ik:rolleyes:
inderdaad zijn dosscanners al een tijdje uit de running denk ik ook.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan