virus w32.magistr.24876@mm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik geen download acc. en toch ging het ook mis.
En ik gaf duidelijk aan waar.

Maar apostel krijgt soms toch helemaal geen scherm te zien waar hij het kan opslaan?

inderdaad. Daarom denk ik dat hij een download accelator gebruikt. Reden: Sommige dingen die je download worden wel onderstend door de download accelator en somige dingen niet. Daarom krijgt hij in 50% van de gevallen wel zo een scherm te zien en soms niet.

geen accelerator

Hoi Saldos

Gebruik ik niet een accelerator.
Heb ondertussen norton herinstalleerd en update gedaan .
Comp loopt wel lekker nu.
Maar tja die ddl .
Heb je zelf het eens geprobeerd op die site die ik vernoem en vraagt hij dan bij jouw wel waar je het wilt zetten???
Groeten

Of is het iets in de instellingen van IE ????

Laatst bewerkt:
Ja, ik heb hem geprobeerd en bij mij vraagt hij netjes waar ik het wil opslaan voordat ik het opsla dus ik heb het probleem niet.

Er staat ook op de site dit trouwens:

SLUIT ALLE DOWNLOAD MANAGERS VOORDAT JE GAAT DOWNLOADEN !

Maar jij zegt dat je die niet hebt. Dus dan weet ik het ook niet meer.

Je kunt I.E. even opnieuw installeren en dan kijken of dat helpt.

raar

Tja

Rare toestanden !
Heb alles nagezien nergens een downloadmanger te vinden.
Dus tja,zal er mee moeten leven hee.
Groeten en bedankt voor alles.

lamer.gif

apostel,

Probeer dit even. Het kan zijn dat dat helpt:

Ga in je configuratiescherm naar internet opties-programma's en vink aan-"webinstellingen herstellen"-toepassen-ok.

Vink daarna ook aan: "controleren of internet explorer de standaard browser is"-toepassen-ok.

Je wordt de volgende keer gevraagd bij het opstarten van internet explorer of je dit als standaard browser wil hebben. Dan zeg je ja.

Ga daarna opnieuw naar: configuratiescherm naar internet opties-programma's en vink daarna "controleren of internet explorer de standaard browser is" uit-toepassen-ok.

Ik kan je wel kussen

Geplaatst door saldos
apostel,

Probeer dit even. Het kan zijn dat dat helpt:

Ga in je configuratiescherm naar internet opties-programma's en vink aan-"webinstellingen herstellen"-toepassen-ok.

Vink daarna ook aan: "controleren of internet explorer de standaard browser is"-toepassen-ok.

Je wordt de volgende keer gevraagd bij het opstarten van internet explorer of je dit als standaard browser wil hebben. Dan zeg je ja.

Ga daarna opnieuw naar: configuratiescherm naar internet opties-programma's en vink daarna "controleren of internet explorer de standaard browser is" uit-toepassen-ok.

Saldos het werkt alles weer de oude.
:love: niet persoonlijk nemen hee .
Maar dacht dat het nog iets van het virus was.
Groeten en bedankt
bigdance2.gif

Graag gedaan. Blij dat het opgelost is. Ik wist het wel hoor dat het niets met een virus te maken had :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan