Virus?? wanneer ik iets typ

Status
Niet open voor verdere reacties.

vwgolf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2010
Hallo

Ik heb het vermoeden dat ik een virus op mij laptop heb.
Sinds een paar dagen krijg in bij het typen van bepaalde letters (o, p, l, enz.) meer op het scherm te zien dan ik daadwerkelijk typ.
Voorbeeld: bij o krijg ik o0, bij p krijg ik p- en bij l krijg ik l[.
Het gaat voornamelijk om de 'rechterkant' van het toetsenbord.

Wanneer ik schermtoetsenbord gebruik dan werkt alles correct.

Ik heb malwarebytes en super anti spyware geprobeerd. Deze kunnen niks vinden en ook avg vind geen virus.

Iemand enig idee wat het kan zijn?

staat je numlock uit?
waarschijfnlijk zit er een fn toets op je toetsenbord.
(blauw knopje) klik die in en tegelijk een numlk toets. als het goed is moet het dan over zijn.

anders probeer ff je toetsenbord op engels te zetten.

fn en num lock werkt niet en ook toetsenbord op engels zetten heb ik al geprobeerd.
Ik zit eerder te denken aan een virus aangezien me laptop ook een stuk slomer is de laatste dagen. Maar het antivirusprogramma kan niets vinden.

dat heb ik al gedaan (beter lezen).

en ook die vinden niks.

zijn er nog andere programmas waarmee ik het kan proberen

of is de enige oplossing om windows opnieuw te installeren

Nou als die scans niks kunnen vinden kun je een paar dingen doen:
Je kunt kijken of het met een ander toetsenbord ook zo gaat want ik denk dat je toetsenbord niet helemaal 100% is.
Je kunt ook ff een hijackthis logje plaatsen in bijvoorbeeld pchelpforum.nl want hier doen ze dat niet.
Maar ik zou eerst proberen of het met een ander toetsenbord ook zo is:thumb:
Owja en je kan nog kijken of de usb poort goed werkt dus andere poort proberen;)
succes ik hoor het wel denk ik

Dit probleem heb ik ook gehad met mijn laptop. Het bleek bij mij dat het toetsenbord inderdaad niet deugde. Ik heb hem toen laten opsturen en heb er een ander toetsenbord ingekregen. (garantie natuurlijk ;))

Hoe het kan is mij ook een raadsel, maar het probleem heeft zichzelf opgelost.

Mijn toetsenbord werkt nu weer normaal.

Waarschijnlijk heeft het niet aan het toetsenbord gelegen, maar was het een virus dat er nu af is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan