virus - win 7 anti spyware 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

SX-SuperFly

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Hoe verwijder ik het programma 'Win 7 Anti Spyware 2012'?
Het programma (virus dus...) staat op de laptop van mijn zusje (Windows Vista) en die kan er nu helemaal niks meer mee. Het programma blokkeert alles. Je kunt niet op internet, je kan de virusscanner niet openen, je kunt niet in het register, je kunt geen processen stoppen etc.
Normaal kan ik wel wat met pc's maar dit gaat me echt te ver, je kunt echt helemaal niets meer doen!
Hoe stop ik dit programma?

Sweeper laten draaien. Geen resultaat. De bestanden kunnen met sweeper niet verwijderd worden. Via de verkenner oid kan ik de bestanden van win7 anti spyware 2012 ook niet verwijderen.

Nog meer opties?

Dat had ik al gezien. Maar ik kan geen programma's downloaden want ik kom niet op het internet.
Ik moet malwarebytes en DDS downloaden staat in de instructies die je stuurde maar dat lukt dus niet.

Ik vraag me af of het lukt als ik die programmas op dvd zet en ze vervolgens start op de laptop, zou dat kunnen denk je?

Je bent nu toch op het Internet.
Download die progjes en sla ze op een usb-stick!
Installeer ze dan op je laptop.

ja dat was op m'n iphone, gaat beetje moeilijk.

Maar had het al opgelost met een andere laptop door de progjes ff te branden.

Heb ze allebei laten draaien en het virus is weg!! Heb logjes gepost op het andere forum ter controle.

Problemen zijn nog niet over... draadloos internet doet het niet! In apparaatbeheer staan bij alle 'netwerkapparaten' een uitroeptekentje > foutmeldingen bij de stuurprogramma's. Hoe kan dit nu weer?! Ik heb het vorige stuurprogramma van de netwerkkaart geinstalleerd, ik heb nu wel bedrade verbinding. Draadloos werkt echter nog niet, inschakelen kan ook niet (via de sneltoeten op de laptop of via netwerkcentrum).

Heb je hier ook een verklaring voor?

Draadloos internet doet het niet.

Inschakelen kan alleen als de drivers zijn geïnstalleerd en je bij je router bent aangemeld.

Maar begin eens bij het begin en zet eens neer welke laptop je hebt.
Dan verder hoe je draadloos wilt gaan .
Zit er een draadloze netwerkkaart in deze laptop of gebruik je een losse bijv. usb adapter.

Of is het de K72F.
Een Asus heeft altijd een drivercd, dus pak die er eens bij.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan