Virus: wit scherm + Popup in IE...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hallo.

sinds zondag merk ik dat er een plek op het scherm zit dat helemaal wit is. vervolgens een tijdje later krijg een een popup met Internet Explorer die ik niet op mijn PC heb zitten, omdat ik 1 browser wel genoeg vind (Mozilla Firefox) klik hier

Ik heb het stukje van Task Manager een beetje verandert, zodat je bijde processen (die ik niet ken) kan zien.

Ik heb al gescanned met SuperAntiSpyware (op advies van Bertus), met 53 Tracking Cookies (of iets dergelijks).

Heeft iemand enig idee wat deze " Popup / virus" kan zijn en hoe ik het kan oplossen?

Groet,

Johan

[Edit]

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 7:22:32 PM, on 3/12/2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Een HJT logje hierboven voor demensen die er een beetje verstand van hebben :D

Laatst bewerkt door een moderator:
het is al opgelost. (door aaajeetee)

Oplossing: zet de proces van IE uit, en een proces met de cijfers 703.

ga naar de temp internet files map, en daar de file met de zelfde 703 in de naam verwijderen.

Mooi dat het opgelost is, maar een volgende keer kun je een Hijackthis log wel achterwege laten. Helpmij kijkt deze niet meer na en mogen ook niet geplaatst worden. Er zijn gelukkig genoeg forums, die hierin gespecialiceerd zijn.:)

Mooi dat het opgelost is, maar een volgende keer kun je een Hijackthis log wel achterwege laten. Helpmij kijkt deze niet meer na en mogen ook niet geplaatst worden. Er zijn gelukkig genoeg forums, die hierin gespecialiceerd zijn.:)

"Helpmij kijkt deze niet meer na en mogen ook niet geplaatst worden."

Sorry dat wist ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan