virus zonder antivirusprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

markreen

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2002
Berichten
100
Ik zit al een tijdje zonder virusscanner te computeren nu wil ik norton antivus 2003 installeren dat gaat ook goed maar waarna ik de computer opnieuw heb opgestart krijg ik een melding dat er waarschijnlijk een virus in m'n computer zit en om problemen te voorkomen moet ik op ok duwen waarna de computer weer opnieuw opstart. Ik heb dat een paar keer gedaan maar blijf die melding houden. Ik kan wel naar die website gaan van symantec en daar kan ik ook m'n systeem scannen op virussen maar ik kan geen virussen verwijderen. Ik heb dat gedaan en ja ik heb wat virussen. Nu m'n vraag weet iemand een adres die ook mijn systeem doet scannen op virussen maar die ook virussen doet verwijderen.
P.s. Ik heb www.housecall.nl a geprobeerd.

Groeten mark
 
Wie of wat geeft je die melding?
En om welk virus gaat het dan?
 
ik heb nu al drie keer gescand en krijg steeds meer virussen dit zijn ze W32.Yahaa.k@mm Hacktool Trojan.KillAV Keylogger.Trojan PWS.Hooker.Trojan MSNpws.Trojan
 
m dat Yahaa virus te verwijderen heb een speciaal programa(zit als bijlage)

voro die andere moet je eens hier kijken.
 

Bijlagen

  • antiyahaa.zip
    47,3 KB · Weergaven: 18
okee bedankt yaha is weg ik heb hacktool en msnpws.trojan en trojan. KillAV ook weg kunnen krijgen
nu alleen nog pws.hooker.trojan en keylogger.trojan ik kan die niet zo verwijderen want ze zitten echt in het systeem
 
markreen,
Die hooker trojan is waarschiojnlijk een bijproduct van het Bugbear virus.
Het Bugbear virus zet namelijk een hooker trojan op je computer.
Scan in de veilige modus 2 keer met de bugbear verwijder tool en dan is de hooker trojan ook gelijk weg als het goed is. De tool is hier te downloaden:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FxBgbear.exe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan